تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه غربی از رابطه ترامپ با پوتین می گوید

وبسایت بیزنس اینسایدر در مطلبی به بررسی رابطه روسیه و آمریکا در دولت دونالد ترامپ پرداخت.

به گزارش وبسایت بیزنس اینسایدر در مطلبی نوشت: پس از پایان مراسم تحلیف "دونالد ترامپ "، رئیس جمهور جدید آمریکا ، هم اکنون توجه رسانه ها به رویکرد وی در قبال روسیه معطوف خواهد شد. وی از یک سو به حامیان خود وعده داده است که روابط آمریکا را با مسکو بهبود می بخشد و از سوی دیگر بخاطر انتشار اخبار دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، وی با بهتر کردن رابطه اش با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه مهر تأییدی بر شایعات نفوذ پوتین در این انتخابات می زند.

به نوشته بیزنس اینسایدر، پیروزی ترامپ یک هدیه غیرمنتظره برای کرملین بود. حتی رسانه های روسیه به تعریف و تمجید از رئیس جمهور جدید آمریکا پرداخته اند. به عنوان مثال شبکه یک روسیه ترامپ را مدافع طبقه کارگر معرفی کرده که از جانب رسانه های فریبکار آمریکا و تظاهرکنندگان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

در ادامه این مطلب آمده است: اما علت حمایت روسیه از رئیس جمهور آمریکا مشخص است. یکی از اصلی ترین دلایل آن تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپاست بوده که اقتصاد روسیه را تحت فشار قرار داده است. همچنین کرملین امیدوار است که کریمه به عنوان بخشی از خاک روسیه به رسمیت شناخته شود. مسکو همچنین انتظار دارد دولت دونالد ترامپ خواستار کناره گیری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه از قدرت نشود. علاوه بر این، کرملین از اظهارات ترامپ در خصوص ناتو ابراز خرسندی کرده است و انتظار دارد با آغاز ریاست جمهوری وی، استقرار نیروهای نظامی در مرز روسیه محدود شود. با این حال، پیروزی دونالد ترامپ ممکن است به یک سردرد برای ولادیمیر پوتین تبدیل شود.

در 10 سال گذشته و بخصوص از سال 2014، در همه تبلیغات داخلی روسیه، آمریکا با عنوان دشمن خارجی شناخته شده است. این تبلیغات ضد آمریکایی، اختراع پوتین نبوده است؛ بلکه به ایدئولوژی های شوروی سابق مربوط می شود. همچنین شعارهای ضد آمریکایی که امروزه در روسیه به گوش می رسد، ریشه در تبلیغات شوروی دارد. به عبارت دیگر، درحالی که ماه عسل پوتین و ترامپ می توانست لذت بخش باشد، فقدان بسترهای لازم برای بهبود روابط می تواند منجر به جدایی آنها شود.

بیزنس اینسایدر در پایان نوشت: ترامپ قصد دارد از روسیه بخواهد در ازای لغو تحریم های اقتصادی، زرادخانه هسته ای خود را محدود کند. مسلم است که در این مدت هر دو طرف پیشنهادهایی را به هم ارائه می دهند؛ اما این علاقه دوطرفه به دلیل فشارهایی که در هر دو طرف وجود دارد، خیلی زود پایان خواهد یافت.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه غربی از رابطه ترامپ با پوتین می گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..