تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه‌های امروز جهان/ خریدهای المپیکی

در این مطلب به بررسی روزنامه‌های معتبر ورزشی دنیا می‌پردازیم.

 به گزارش کاپ، روزنامه مارکا، برای بالا بردن روحیه رئال مادرید پس از 2 شکست متوالی با تیتر «قهرمان زمستان» به استقبال بازی امروز این تیم در لالیگا مقابل مالاگا رفته است؛ جایی که یک پیروزی می‌تواند زمزمه‌های منفی را از اطراف تیم زیزو پاک کند.تساوی لاس‌پالماس و لاکرونیا در اولین بازی هفته جاری لالیگا از دید این روزنامه پنهان نمانده و در جایی دیگر از روی جلد به دغدغه‌های اتلتیکومادرید پرداخته شده است.

مارکا

مارکا

 روزنامه «آس» مصاحبه با زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید را روی جلد برده است؛ جایی که او به صراحت گفته از قرار گرفتن تحت فشار نمی‌ترسد. دربی بین والنسیا و ویارئال از دید این روزنامه بسیار مهم و حیاتی تلقی شده. والنسیا برای سقوط نکردن و ویارئال برای سهمیه اروپایی می‌جنگد. دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید می‌داند تیمش در بازی با بیلبائوی میزبان چه کار دشواری دارد.

آس

آس

 روزنامه«ال‌موندودپورتیو» از تیتر «رشد نیمار» در اشاره به بازگشت تدریجی ستاره برزیلی به روزهای اوج استفاده کرد.به زعم این روزنامه، نیمار سال 2017 عملکردی بسیار بهتر از اواخر سال 2016 را به نمایش می‌گذارد. این روزنامه برتری بارسلونا پس از یک دهه در ورزشگاه آنوئتای سوسیه‌داد را مورد تجلیل قرار داد. به رقابت امروز رئال مادرید مقابل مالاگا هم پرداخته شده است. رئال مادرید تنها به پیروزی راضی می‌شود.

ال موندو

ال موندو

 روزنامه«گاتزتادلواسپورت» عبارت «چه کسی می‌برد؟» را به عنوان تیتر پیش‌بازی حساس امشب میلان مقابل ناپولی در سری A انتخاب کرد. انتخاب پیرلوئیجی کولینا، داور مشهور بازنشسته ایتالیایی به عنوان رئیس کمیسیون داوری فیفا برای روزنامه معروف هموطن این داور بسیار مهم بود و به همین دلیل روی جلد قرار گرفت.ماجرای پردردسر انتقال جرارد دلوفئو، مهاجم اورتون به میلان هم خودنمایی می‌کند.

گاتزتا

گاتزتا

«اکیپ» تیتر جالبی با مضمون «خریدهای المپیکی» را روی جلد برد. ممفیس دیپای هلندی از منچستریونایتد راهی المپیک لیون شد و به زودی دیمیتری پایت از وستهام راهی دیگر تیم با پسوند «المپیک» یعنی المپیک مارسی می‌شود.پاتریس اورا، مدافع فرانسوی یوونتوس، دیگر طعمه لیون است و قرار شده ظرف چند روز مراحل نهایی انتقال به تیم منطقه «رون» را پشت سر بگذارد تا لیونی شود.

اکیپ

اکیپ


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه‌های امروز جهان/ خریدهای المپیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..