تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز آزمایشی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرج

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی #کرج از آغاز آزمایشی طرح پرداخت #الکترونیکی کرایه های #تاکسی در این شهرستان خبر داد.

پرویز اسکندری در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: با رشد تکنولوژی و زندگی شهری و بهره مندی از تکنولوژی های نوین، شاهد تغییر در شیوه های داد و ستد شهروندان هستیم. در گذشته اکثر معاملات با پرداخت وجوه نقد انجام می شد و هر چقدر ارزش معامله کمتر می شد، پرداخت های بیشتری به صورت نقدی صورت می گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج تصریح کرد: اما امروزه و با توسعه و رشد روز افزون تکنولوژی، شاهد پرداخت های غیر نقدی در معاملات روزانه و بهره مندی از کارت های بانکی در این حوزه هستیم. به همین دلیل دیگر شهروندان مانند سال های قبل از پول نقد برای خرید محصولات خود استفاده نکرده و اکثر خریدهای روزانه را به وسیله کارت های اعتباری تهیه می کنند.

وی بیان داشت: در متروی تهران و یا بخش هایی از اتوبوسرانی نیز شاهد تهیه کارت های مخصوص اعتباری هستیم و بهره مندی از این شیوه طی سال های گذشته نتایج خوبی در کاهش هزینه های شهروندان و همچنین از بین رفتن پول های کاغذی و سکه ای که سرمایه های ملی هستند، بودیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج افزود: در شهرستان کرج نیز طرحی برای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی حدود یک سال قبل مطرح شد که در این مدت اقدام به ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای طرح فوق کردیم. این اقدامات به اتمام رسیده و از روز گذشته با در اختیار قراردادن دستگاه های کارت خوان به صورت محدود و در یکی از خطوط تاکسیرانی، اجرای آزمایشی آن آغاز شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی این طرح به صورت کامل و سراسری در مرکز استان البرز اجرا می شود، گفت: ما پیش بینی کردیم که طی حداقل دو هفته و حداکثر یک ماه، نقاط ضعف و مشکلات این طرح در دوره آزمایشی مشخص شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج اظهار داشت: به همین دلیل پس از پایان دوره آزمایشی اجرای طرح فوق، نواقص را برطرف و حداکثر تا یک ماه آینده به صورت سراسری این طرح را در خطوط مختلف تاکسی در کرج اجرا می کنیم. اجرای طرح فوق در کاهش هزینه های شهروندان و همچنین مقابله با افزایش غیرقانونی کرایه های تاکسی موثر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دستگاه های کارت خوان به صورت رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد، گفت: شهروندان برای تهیه این کارت ها می توانند به تاکسیرانی یا شعب بانک شهر و یا همچنین خود رانندگان تاکسی مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز آزمایشی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..