تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازنگری استانداردهای صنعت هتلداری ایران

رییس جامعه #هتل داران از بازنگری استانداردهای #صنعت #هتلداری کشور مطابق با استانداردهای جهانی خبر داد.

جمشید حمزه زاده پنجشنبه شب در همایش هتل داران در قشم با تاکید بر آسیب شناسی کاهش مسافران هتل ها و مرکزهای اقامتی کشور گفت: یکی از علت های این امر توسعه مرکزهای غیرمعتبر مانند اداره ها، مدرسه ها و خانه مسافرهاست که باید مدیریت شود تا از گردشگری ساماندهی شده، هدفمند و توسعه یافته برخوردار شویم.

وی گفت: هم اکنون 2 هزار هتل و هتل آپارتمان در کشور فعالیت دارند که توسعه این صنعت در حد استانداردهای جهانی و الزامات جدید با هدف ارتقای خدمات و جلب رضایت گردشگران در دستور کار قرار دارد. برای دوره ای در زمینه توجه به این صنعت غفلت شد و کشورهای همجوار پیشرفت قابل توجهی کردند و برای رقابت با آن ها اعمال استانداردهای جدید پیگیری می شود و از جمله اقداماتی در زمینه آموزش، درجه بندی، نرخ گذاری و فناوری اطلاعات در حال انجام است.

رییس جامعه هتلداران کشور اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید مذاکراتی نیز باسازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کشور نیز جهت واگذاری تصدی گری امور به بخش خصوصی در حال نهایی شدن است که امید می رود تا پایان سال جاری به سرانجام برسد. تاکنون احداث هتل ها و سایر تاسیسات گردشگری بدون نیازسنجی انجام شده و این امر جدی گرفته نمی شد که با همکاری سازمان میراث فرهنگی در این زمینه نیز اقداماتی در حال انجام است چرا که با توجه به محدودیت منابع و زمان، باید سرمایه ها به سمت مناسبی سوق یابد.

حمزه زاده با تاکید بر آسیب شناسی کاهش مسافران هتل ها و مرکزهای اقامتی کشور گفت: یکی از علت های این امر توسعه مرکزهای غیرمعتبر مانند اداره ها، مدرسه ها و خانه مسافرهاست که باید مدیریت شود تا از گردشگری ساماندهی شده، هدفمند و توسعه یافته برخوردار شویم.

وی در ادامه با اشاره به قشم به عنوان یکی از مقصدهای اصلی گردشگری با جاذبه های دریایی، طبیعی و فرهنگی افزود: باید با تمهیداتی نسبت به معرفی هرچه بیشتر این جزیره و توسعه گردشگری آن اقدام شود چرا که با جاذبه های متنوع می تواند به عنوان قطب بوم گردی کشور باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازنگری استانداردهای صنعت هتلداری ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..