تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور مجوز خرید تجهیزات جدید خارج از اعتبار به آتش نشانی

محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به  اینکه برخی از ادوات و لوازم مهم آتش‌نشانی همچون نردبان‌های بلند مرتبه در عملیات ساختمان پلاسکو خراب شده و یا آسیب دیده است و از این لوازم فقط تعداد کمی در تهران و در اختیار سازمان آتش نشانی بوده است گفت: اعضای شورای شهر تهران بر همین اساس آمادگی دارد خارج از اعتبار مصوب آتش نشانی اعتبار مورد نیاز و مجوز خرید تجهیزات جدید و بروزرسانی را به شهرداری بدهد.

وی همچنین تاکید کرد که اعضای شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری خواستارند هر چه سریع‌تر نسبت به تامین تجهیزات ضروری شهر اقدام نموده و مطمئن باشند شورا نیز به فوریت همکاری لازم در این خصوص را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور مجوز خرید تجهیزات جدید خارج از اعتبار به آتش نشانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..