تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل انفجار گلکسی نوت ۷ مشخص شد

نتایج نهایی تحقیقات انجام شده درباره‌ی گلکسی نوت ۷ تا چند روز دیگر از طرف سامسونگ منتشر می‌شود.

در حالی که سامسونگ تا چند روز دیگر نتایج تحقیقات درباره‌ی فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ را منتشر می‌کند، سایت The Wall Street Journal ادعا کرده که به بخشی از تحقیقات سامسونگ دست پیدا کرده است. براساس اطلاعات قرار گرفته در این سایت، سامسونگ سه سازمان مستقل فعال در حوزه‌ی تضمین کیفیت و تحلیل خط تولید را استخدام کرده تا مشکلات گلکسی نوت ۷ را پیدا کنند.

در این تحقیقات گفته شده که دو دلیل عمده در انفجار گلکسی نوت ۷ وجود داشته است. دلیل اول باتری‌هایی بوده که خود سامسونگ و قسمت Samsung SDI ساخته بود. باتری به شکل کامل داخل بدنه‌ی گلکسی نوت ۷ قرار نمی‌گرفت و همین دلیل باعث گرم شدن باتری و انفجار می‌شد. همچنین گفته شده که باریکی بیش از اندازه‌ی این گوشی هم باعث شده که بود باتری به خوبی در گوشی قرار نگیرد.

انفجار‌های گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ این تلفن همراه هوشمند را از بازار جمع‌آوری کند. کاربران می‌توانستند این گوشی را با گلکسی S7 تعویض کنند و یا کلا پول‌شان را از شرکت پس بگیرند. براساس اطلاعات منتشر شده از طرف سامسونگ نزدیک به ۹۶ درصد از تمام گوشی‌هایی که راهی بازار کرده بود، جمع آوری شده‌اند.

گلکسی نوت ۷

منبع: The Verge




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل انفجار گلکسی نوت ۷ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..