تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادشاه عربستان شروع ریاست جمهوری «ترامپ» را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «سی ان ان»، سلمان بن عبدالعزیز؛ پادشاه عربستان سعودی با صدوری پیامی شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور جدید آمریکا را به وی تبریک گفت و از طرف دولت و مردم عربستان برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

پادشاه سعودی با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه بین دو کشور اظهار امیدواری کرد که دونالد ترامپ به پیشبرد و توسعه روابط بین دو کشور کمک خواهد کرد.

سلمان بن عبدالعزیز در ادامه افزود: با شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ روابط استراتژیک بین ریاض و واشنگتن در تمام زمینه ها توسعه خواهد یافت و مردم دو کشور نیز از آن بهره مند می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادشاه عربستان شروع ریاست جمهوری «ترامپ» را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..