تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدیدی به نام Instant Tethering استفاده از هات اسپات را برای دستگاه‌های اندرویدی تسهیل می کند

قابلیت جدیدی به نام Instant Tethering استفاده از هات اسپات را برای دستگاه‌های اندرویدی تسهیل می کند

گوگل در حال عرضه قابلیت جدیدی به نام Instant Tethering است که به کاربران این شرکت امکان می‌دهد دستگاه‌های مختلفی اندوریدی خود را با استفاده از بلوتوث به یکدیگر متصل کنند تا دستگاه‌ها بتوانند در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت، به راحتی از ارتباط اینترنت دستگاه‌ دیگری که به آن متصل هستند استفاده کنند. با تک شات همراه باشید.

این ویژگی جدید در قابلیت یک بروزرسانی سروری به Google Play Services اضافه شده است و در حالت کلی اتصال دستگاه‌های اندرویدی به هات اسپات دستگاه‌ دیگری که کاربر مالک آنهاست، تسهیل می‌کند. هات اسپات یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های گوشی های هوشمند است اما در برخی موارد استفاده از این قابلیت کمی سخت می شود.

قابلیت جدید Instant Tethering که به عنوان بخشی از بروزرسانی نسخه 10.2 Google Play Services در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، متصل شدن به هات اسپات سایر دستگاه‌های اندرویدی منتخب کاربران را خودکار خواهد کرد.

زمانی که تمامی چندین دستگاه اندرویدی که به یک حساب کاربری گوگل مشترک متصل باشند، در صورت قطع ارتباط اینترنتی یکی از دستگاه‌ها، سیستم عامل به صورت خودکار از جمله میپرسد که میخواهید به اینترنت دستگاه اندرویدی دیگر خود متصل شوید یا نه و به تنظیمات جانبی دیگر نیازی نیست. دستگاه ها نیز با استفاده از بلوتوث به یکدیگر متصل می شوند. این قابلیت حتی می‌تواند سطح باتری دستگاه دیگر را نیز به کاربر نشان دهد.

Instant Tethering بیشتر مناسب متصل کردن تبلت به اینترنت گوشی است اما در حالت تئوری باید برای سایر دستگاه‌ها نیز قابل استفاده باشد، البته در صورتی که یکی از دستگاه‌ها دارای اتصال اینترنت سلولار باشد.

گوگل این قابلیت را ابتدا برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل مجهز به اندروید نوقا 7.1.1 عرضه کرده است. نکسوس 9 و پیکسل C نقش استفاده کننده را ایفا کرده و به دستگاه‌های دارای اینترنت متصل می شوند. این قابلیت روی اندروید مارشمالو نیز قابل استفاده است. گوشی‌هایی مانند پیکسل اکس ال نیز نقش هات اسپات میزبان را ایفا می‌کنند. سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز باید به زودی این قابلیت را دریافت کنند.

Instant Tethering Instant Tethering
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدیدی به نام Instant Tethering استفاده از هات اسپات را برای دستگاه‌های اندرویدی تسهیل می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..