تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ دو عامل را در انفجار باتری های گلکسی نوت 7 موثر می داند

سامسونگ دو عامل را در انفجار باتری های گلکسی نوت 7 موثر می داند

قرار است که سامسونگ روز سه شنبه دلیل فراخوان گلکسی نوت 7 را اعلام کند، اما گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده دو عامل ایجاد کننده این مشکل را به ما معرفی می کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


دلیل اصلی فراخوان این فبلت در واقع استفاده از باتری هایی با اندازه غیرمتعارف در نوت 7 بوده که باعث گرم شدن بیش از حد گوشی می شده است. در هر حال این تنها دلیل و عامل مشکل ساز نبوده است. دلیل دیگر این بوده که باتری های گلکسی نوت 7 از نقص در تولید برخوردار بوده اند.


گلکسی نوت 7 از ماه آگوست 2016 به بازار عرضه شد و در آن از باتری هایی تولید Samsung SDI یا Amperex Technology که یک کمپانی هنگ کنگی تولید کننده باتری در کارخانه ای در کشور چین است استفاده شده بود. در ابتدا، سامسونگ تصور می کرد که تنها باتری های تولیدی Samsung SDI دچار نقص هستند و به سرعت فراخوان این سری از گوشی ها را آغاز کرد؛ اما افزایش تولید در Amperex به نقص در تولید و ظهور دوباره ی مشکلات منجر شد که فراخوان کامل و گسترده را به دنبال داشت.


گزارش رسمی سامسونگ قطعا جزییات بیشتری را در اختیار ما قرار خواهد داد و دلیل فراخوان 2.5 گلکسی نوت 7 که برای این کمپانی حداقل 5 میلیارد دلار هزینه داشته است را توضیح خواهد داد.


سامسونگ تحقیق و بررسی در خصوص این موضوع را با جدیت پیش می برد و سه کمپانی مستقل را برای بررسی دلایل این واقعه در بخش کنترل کیفیت و زنجیره تامین قطعات استخدام کرده است.


بعلاوه، مدیران سامسونگ در دیدار خود با مقامات دولتی آمریکا در واشنگتن، نتایج تحقیقات را در اختیار ایشان قرار داده اند و مقامات آمریکایی نیز از روند تحقیقات ابراز خشنودی کرده اند. این کمپانی همچنین یک برنامه 8 مرحله ای شامل انجام آزمایشات بیشتر، بازرسی و اطمینان از کیفیت تولید را آغاز کرده است تا اطمینان کسب کند که این مشکل مجدد تکرار نخواهد شد.


در عین حال، سامسونگ اعلام کرده است که 96 درصد گلکسی نوت 7 ها عودت داده شده اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ دو عامل را در انفجار باتری های گلکسی نوت 7 موثر می داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..