تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشتی ناپذیری و مبارزه با استکبار از عرصه‌های مهم عبودیت

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آشتی ناپذیری و مبارزه با ظلم و استکبار از عرصه‌های مهم عبودیت خداوند متعال است.

آشتی ناپذیری و مبارزه با استکبار از عرصه‌های مهم عبودیتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در دیدار با جمعی از طلاب و اساتید حوزه های علمیه قم و مشهد ، شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و دلیر کشورمان در واقعه تلخ و دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه دیدگان، برای درگذشتگان غفران واسعه الهی و برای آسیب دیدگان و مصدومان بهبودی و شفای عاجل مسئلت کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام در تقابل آشتى‏ناپذيری با استكبار و ستم است، زيرا جوهره دين و حقيقت دين مدارى عبوديت بوده و از اين روست كه دعوت همه پیامبران الهى و هادیان ثقل، دعوت به بندگى حق و آزادى از بندگی غير است.
وی افزود: مبارزه با ظلم و نفی استکبار، از اصول اندیشه اسلامی بوده؛ ظلم زدایی و مبارزه با استکبار به عنوان یک مسؤولیت و تکلیف دینی برای هر مسلمان در دین اسلام مطرح است.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: انقلابی بودن یعنی اینکه انسان اقتضائات و نیازهای روز جامعه را بدانند و در برابر آن وظیفه خود را نیز بشناسد و با توسل و توکل، در راه انجام وظیفه از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : انسان با فراموشی خداوند به خود فراموشی می‌رسد و تا جایی پیش می‌رود که انسانیت را از یاد خواهد برد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آستان قدس رضوی مدرسه‌ای است که معلم در آن وجود مقدس حضرت رضا(علیه‌السلام) و متعلم زائران هستند؛ در این بارگاه کرامتی آموزش داده می‌شود که انسان را به مقامی برتر از ملائک می‌رساند؛ اینجا محضر عالم آل محمد(علیه‌السلام) است، بنابراین طلاب باید از ایشان بخواهند تا کرامت و علم را بر قلب‌شان عنایت فرمایند.
وی افزود: یکی از بهترین جایگاه‌ها برای افزایش ظرفیت قلوب، زیارت اعتاب متبرکه حضرات معصومین(علیهم‌السلام) و آستان قدس رضوی است.
تولیت آستان قدس رضوی، تزکیه منفی را خودبینی، خودخواهی و تکبر انسان معرفی کرد و درباره تزکیه مثبت گفت: ایستادگی در برابر امیال حیوانی و شیطانی، مراقبه و سبقه الله یافتن، راه خودستانی و از ویژگی‌های مردان بزرگ و علمایی به حساب می آید که سخن و عملشان در جامعه تاثیر گذار بوده است.
انتهای پیام// ز.ی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشتی ناپذیری و مبارزه با استکبار از عرصه‌های مهم عبودیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..