تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفیت هوا در پنج منطقه کلانشهر مشهد آلوده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در پی ماندگاری آلاینده ها در مشهد کیفیت هوای مشهد در پنج منطقه ناسالم و در وضعیت هشدار قرار دارد.

کیفیت هوا در پنج منطقه کلانشهر مشهد آلوده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   حمید صالحی گفت: بر اساس گزارشهای دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا در سطح شهر مناطق نخریسی با 133، خیام جنوبی با 126، تقی آباد با 121، لشکر با 116 و ماشین ابزار با 113 پی.س.آی به ترتیب بیشترین بار آلودگی را دارند.

وی افزود: در صورت افزایش رفت و آمدها در سطح شهر مشهد تا نیمه امروز در مناطق شهید مفتح، سجاد، الهیه و صدف شاهد رشد آلاینده ها و آلودگی هوا خواهیم بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کرده و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفیت هوا در پنج منطقه کلانشهر مشهد آلوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..