تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان تکلیف مسکن نورپران را مشخص کنند/ اگر زمین غیر قانونی است چرا دولت آن را خریداری می کند+ تصاویر

ساعت: 10:14 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012279

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن_نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز در مقابل استانداری زنجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز جمعه اول بهمن ماه در مقابل استانداری زنجان برگزار و اعضاء حاضر در این تجمع خواستار رفع مشکلات خود از مراجع قانونی شدند.

یکی از تجمع کننده گان در خصوص این تجمع گفت: 1800 نفر در شرکت نورپران زمین دارند که از سال 1368 زمین خریداری شده و تا الان تکلیف مشخص نشده است.

تجمع مسکن نورپران زنجان

وی ادامه داد: از طرف شرکت پیامک ارسال می شود که بیایید تکلیف زمین خود را مشخص کنید ولی در هنگام مراجعه مسئولان هیچ پاسخی نمی دهند.

این معترض با بیان اینکه من مستاجر هستم وبا با فروش طلا و... فیش خریداری کردم تا بتوانم در آنجا خانه بسازم، گفت: ما زندگی خود را برای این فیش صرف کرده ایم.

وی با بیان اینکه هر وقت از طرف شرکت پول درخواست شده است ما به حساب شرکت پول واریز کرده ایم، تصریح کرد: تا الان تکلیف مشخص نشده است.

وی ادامه داد: الان دولت می خواهد اتوبان شمالی در این مسیر کشیده و زمین ها را به ما ندهد .

 تجمع مسکن نورپران زنجان

شهروند دیگر گفت: 27 سال است که این زمین خریداری شده است و 1800نفر عضو دارد و متاسفانه وارد محدوده نمی شود و تکلیف ما مشخص نمی شود.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از اعضای استانداری، فرمانداری و مسکن شهرسازی پاسخگو نیستند گفت: بارها از مسئولان پیگیری شده و حتی وزیر دولت گذشته دستور داده است که زمین وارد محدوده شود ولی متاسفانه وارد محدوده نشده است.

تجمع مسکن نورپران زنجان

شهروند دیگر گفت: مسئولان می گویند این زمین غیر قانونی است و دست دلال است، اگر چنین است چرا دولت خودش می خواهد این زمین ها را خریداری کند؟

وی ادامه داد از سال 1372 این زمین در تعاونی است و سند مادر دارد و حتی از گلشهر، بسیجیان و شهرک امیرکبیر جلوتر بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که شرکت چه پاسخی به شما می دهد گفت: شرکت گفته که پیگیری ها به جایی نرسیده و اعضا خود جوش به اینجا آمده اند تا از مسئولان پاسخ بشنوند.

تجمع اعضای 1800 نفره عضو شرکت تعاونی مسکن نورپران

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران

گفتنی است زمین های نورپران نزدیک به 3 دهه است که در اختیار اعضاء بوده و تا الان تکیلف آنها در خصوص ورود به محدوده مشخص نشده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان تکلیف مسکن نورپران را مشخص کنند/ اگر زمین غیر قانونی است چرا دولت آن را خریداری می کند+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..