تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




941 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 941 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، محمدرضا نصیری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی فردی را که در قالب فروش نفت در قاچاق گسترده مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور نقش داشت شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس استان پس از شناسایی محل سکونت این متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار با همکاری ماموران استان گلستان از منزلی که مواد مخدر در آن دپو شده بود بازرسی کرده و ضمن دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای 850 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اجرای یک ماموریت دیگر به شناسایی یک قاچاقچی سابقه‌دار توسط ماموران انتظامی شهرستان زاهدان عنوان کرد و گفت: ماموران پلیس این قاچاقچی را در حالی که با یک دستگاه خودروی پراید در حال جابه‌جایی مواد مخدر بود شناسایی کرده و ضمن دستگیری وی در بازرسی از خودروی این متهم 91 کیلوگرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات مربوطه را کشف کردند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «941 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..