تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب تیم رزمی موتای مازندران برای مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مسابقات که با شرکت 120 رزمی کار از 12 شهرستان مازندران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان در سالن ورزشی شهیدان خوش سیما آمل برگزار شد، تیم آمل در رده نوجوانان، تنکابن در رده جوانان و بابل در رده سنی بزرگسالان قهرمان شدند.
دراین مسابقات ودر رده سنی نوجوانان که در هشت وزن برگزار شد، در وزن 32کیلوگرم، ' مانی رمضانپور' عباس آباد، در وزن 34کیلوگرم ' شایان صفری' ازساری، در وزن 38کیلوگرم، ' امیرحسین عسگری' از تنکابن، در وزن 42کیلوگرم' رضا آذرنوشان' ازآمل، در وزن 45کیلوگرم' علی سرگزی' ازنکاء ، در وزن 48کیلوگرم' امیرحسین نصری' از تنکابن، در وزن 57کیلوگرم' محمد قره داغی' از بابل و در وزن 67کیلوگرم' محمدحسین وفاجو' از نکاء به مقام های نخست دست یافتند.
در رده سنی جوانان این مسابقات که در 9 وزن رقابت برگزار شد، در وزن 48کیلوگرم ' محمدمهدی زاده' از تنکابن، در وزن 51کیلوگرم' روح اله محمدی ' از عباس آباد، در وزن 54کیلوگرم، ' حسین درویش' از تنکابن، در وزن 60کیلوگرم، ' مهرشاد عابدینی' از تنکابن، در وزن 63کیلوگرم' عبداله اکبرزاده ' از نوشهر، در وزن67کیلوگرم ' حسن محمودزاده مقدم ' از بابل، در وزن 71کیلوگرم' رسول حسن پور' از بابل، در وزن 81کیلوگرم ' محسن شعبانزاده' از آمل و در وزن+81کیلوگرم' سیدمهدی طاهری ' ازبابل قهرمانی در این مسابقات ازآن خود کردند.
و در رده سنی بزرگسالان این مسابقات که رزمی کاران در 9وزن باهم رقابت کردند، در وزن54کیلوگرم سیدمحمدرضا حسینی' از بابل، در وزن 57کیلوگرم' شاهین زندی' از عباس آّباد، در وزن 60کیلوگرم'میلاد ابراهیم نیا' از بابل، در وزن 63کیلوگرم' رضا علیزاده ' از محمودآباد، در وزن 67کیلوگرم ' حسین عرب' از بابلسر، در وزن 71کیلوگرم' مهدی پیل پیکر' ازنکاء ، در وزن 75کیلوگرم ' مسعود مقیمیان ' از آمل ، در وزن 91کیلوگرم' مهران محمدی' از نکاء و در وزن +91کیلوگرم ' کمیل شریفی ' از آمل مقام های قهرمانی را از آن خود کردند.
سرپرست انجمن موتای مازندران دراین رابطه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نفرات اول هر وزن به اردوی آماده سازی تیم منتخب استان دعوت و پس از 2مرحله اردوی آماده سازی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
مقداد کامرانی افزود: استقبال خوبی از سوی هیات های شهرستانها انجام شده و سطح فنی مسابقات نیز در بالاترین سطح خود درآمل برگزار شد.
وی یادآورشد: مسابقات موتای قهرمانی کشور، گرامیداشت دهه مبارکه فجر نیمه دوم بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب تیم رزمی موتای مازندران برای مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..