تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون مردان با حضور ورزشکار گلستان

مهدی ضابط روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی با حضور هفت ورزشکار استان های کشور از امروز دوم بهمن در جزیره کیش آغاز و تا هشتم این ماه ادامه دارد.
وی بیان کرد: مسعود پیروزی تنها ورزشکار گلستانی حاضر در اردو است که تلاش می کند در اولین تجربه شرکت در مسابقات بین المللی فجر ، از اعتبار ورزش استان دفاع کند.
دبیر هیات بدمینتون گلستان افزود: بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 تا 24 بهمن ماه با حضور بدمینتون بازان داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.
ضابط به روند رو به رشد بدمینتون گلستان اشاره کرد و گفت: با وجود موفقیت های داخلی، هنوز ورزشکاران گلستانی موفق به کسب مدال و عنوانی در سطح آسیا نشده اند.
وی گفت: کسب این عنوان ها نیازمند آمادگی بیشتر برای رقابت با بدمینتون بازان مطرح جهان و آسیا و به خصوص کشورهای آسیای جنوب شرقی است.
دبیر هیات بدمینتون گلستان اظهار امیدواری کرد با رشد و پیشرفت هر چه بیشتر بدمینتون در ایران و به خصوص استان گلستان، شاهد کسب مدال و عنوان توسط ورزشکاران استان در آسیا باشیم.
سروش اسکندری، علیرضا قاسمی، فرزین خانجانی، آرمین زکی زاده، حسن متقی مهران شهبازی دیگر ملی پوشان حاضر در اردوی کیش هستند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون مردان با حضور ورزشکار گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..