تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف 3 دقیقه ای معاملات به پاسداشت جان فشانی شهدای آتش نشان در بورس تهران

امروز شنبه مورخ 2 بهمن 95 ، بورس اوراق بهادار تهران به احترام شهیدان آتش نشان و پاسداشت جان فشانی و شجاعت این عزیزان و ابراز همدردی با خانواده های داغدار، از ساعت 10 صبح الی 03 : 10 معاملات را در سراسر کشور متوقف می نماید.

به گزارش شمانیوز: امروز شنبه مورخ 2 بهمن1395 به احترام و افتخار شهیدان آتش نشان و خانواده های محترم ایشان،‌انجام معاملات در بازارهای عادی بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران از ساعت 10 الی 10:03 به مدت 3 دقیقه متوقف می گردد.

براین اساس راس ساعت 10 صبح طی مراسمی مراتب همدردی فعالان بازارسرمایه با خانواده های داغدار سانحه  فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تالار معاملات حافظ برگزار می شود.

بورس اوراق بهادار تهران ضمن تقدیر و خضوع در برابر  شجاعت و از خودگذشتگی آتش نشانان جان برکف،  شهادت تعدادی از جانفشانان این مرز و بوم را خدمت مردم بزرگوار ایران اسلامی و خانواده های عزیز داغدار تسلیت عرض کرده و برای روح شهدای آتش نشان علو درجات را از درگاه الهی مسئلت دارد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف 3 دقیقه ای معاملات به پاسداشت جان فشانی شهدای آتش نشان در بورس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..