تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه بیش از 47 هزار تن ذرت دانه ای در تالار محصولات کشاورزی

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران میزبان عرضه 47 هزار و 429 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی است که 21 هزار و 934 تن آن به صورت فیزیکی و 25 هزار و 495 تن آن به صورت گواهی سپرده کالایی عرضه می شود.

به گزارش شمانیوز: تالار محصولات کشاورزی همچنین شاهد عرضه 200 تن ذرت دانه ای، 25 تن برنج وارداتی، 100 تن روغن خام سویا، 400 تن شکر سفید، 200 تن کنجاله سویا، 21 هزار تن گندم خوراکی و 2 هزار تن گندم دوروم است.

این گزارش حاکی است، یک هزار و 450 تن قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

همچنین، 3 هزار و 928 تن پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی بوتادین رابر، گوگردپاستیلی و آمونیاک در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

علاوه براین، یک هزار و 740 تن شمش آلیاژو 20 تن بیلت آلومینیوم شرکت ایرالکو در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه بیش از 47 هزار تن ذرت دانه ای در تالار محصولات کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..