تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ماهی شیر با گوجه گیلاسی

کد خبر: ۴۶۲۵۳۳

۳۳۲  بازدید

این غذا بسیار ساده و سالم است و به سرعت آماده می شود. می توانید آن را با انواع ماهی که بافتی مشابه ماهی شیر دارند، بپزید.

وب سایت آشپزباشی: ماهی با گوجه و کاپاریس از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این غذا بسیار ساده و سالم است و به سرعت آماده می شود. می توانید آن را با انواع ماهی که بافتی مشابه ماهی شیر دارند، بپزید.

مواد لازم:

 
    ماهی شیر  ۲ تکه     نمک  به میزان لازم     فلفل سیاه  به میزان لازم     روغن زیتون  به میزان لازم     سیر  ۲ حبه     گوجه گیلاسی  ۲۰ عدد     کاپاریس  ۴۵ گرم     لیمو ترش ۱ عدد    جعفری  ۵ شاخه  ماهی با گوجه و کاپاریس

 طرز تهیه:


1- به تکه های ماهی نمک و فلفل سیاه بزنید و بر روی آن ها کمی روغن زیتون بمالید. سپس آن ها را برای ۵ دقیقه از هر طرف روی حرارت بالا، تا زمانی که مغز پخت شوند، بپزید. آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و در بشقاب قرار دهید.


2- مقداری روغن در ماهیتابه گرم کنید و سیر و گوجه ها را برای ۵ دقیقه در آن تفت دهید.


 3-کاپاریس و قاچ های لیمو را اضافه کنید و برای ۲ دقیقه دیگر بپزید.


4-جعفری خرد شده را هم به همراه کمی نمک و فلفل سیاه به آن ها اضافه کنید و بعد از تفتی کوتاه آن ها را از روی حرارت برداشته و روی ماهی ها بریزید و میل کنید.

نکاتی در رابطه با تهیه ی ماهی با گوجه و کاپاریس:

1- از استیک ماهی شیر یا ماهی هایی با بافت مشابه استفاده کنید.


2- سیر را پوست گرفته و ریز خرد کنید.


3- لیمو را هم پوست گرفته و آن را قاچ کنید.


4- برگ های جعفری را ریز خرد کنید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ماهی شیر با گوجه گیلاسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..