تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی به روزرسانی نوقا برای Xperia Z5 را متوقف کرد

عاقبت انتظارها به سر آمد و چند روز پیش خانواده گوشی‌های Sony Xperia Z5 نیز مفتخر به دریافت به روزرسانی اندروید ۷ نوقا شد.

اما از قرار مشکلی رخ داده چون این به روزرسانی متوقف شده است.

بیلد شماره ۳۲٫۳٫A.0.372 برای برخی از دارندگان گوشی Z5 به نمایش درآمده بود ولی دوباره ناپدید شده است و هیچ از سرورهای سونی آن را عرضه نمی‌کنند. این به روزرسانی برای همه گوشی‌های Z5 و نیز Z3+ و تبلت Z4 عرضه شده بود.

مشخص نیست که چه عاملی موجب شده تا سونی این به روزرسانی را متوقف کند اما پاره‌ای از کاربران وجود باگ را در بخش‌هایی مانند ویدئو پلی بک، نرم‌افزار تماس گرفتن و باتری گزارش داده بودند.

gsmarena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی به روزرسانی نوقا برای Xperia Z5 را متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..