تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمه افراشته شدن پرچم سفارتخانه‌های ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه، از نیمه افراشته شدن پرچم ایران در سفارتخانه ها در پی حادثه پلاسکو خبر داد.

به گزارش شمانیوز: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اقدامات وزارت امور خارجه و سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در روز عزای عمومی حادثه دلخراش مرکز تهران که منجر به شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار شده است، گفت: با اعلام هیات محترم دولت مبنی بر عزای عمومی روز شنبه ۲ بهمن ۹۵، به کلیه سفارتخانه ها و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دستور داده شد پرچم های کشور را نیمه افراشته کنند و با توجه به ابراز همدردی های مقامات و شهروندان بسیاری از کشورها، دفتر یادبود قربانیان قهرمان این حادثه تاثرانگیز را نیز مفتوح  نمایند.

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمه افراشته شدن پرچم سفارتخانه‌های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..