تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب وبرق منطقه پلاسکو قطع نشده است/ با تمام قوا به آتش نشانان کمک می کنیم

در پی ادامه عملیات اطفا حریق و نجات آتش نشانان حادثه پلاسکو، وزارت نیرو نیز تمام قوای خود را در جهت کمک به کار بسته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حمید چیت‌چیان وزیر نیرو اعلام کرد: روشنایی موردنیاز برای امداد و آوار برداری، همچنین برق لازم برای برشکاری در عملیات های مختلف ساختمان پلاسکو  به طور کامل تامین شده است.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: هیچ قسمتی از منطقه دچار قطعی برق نشده است.

چیت‌چیان با بیان اینکه در حوزه آبرسانی،فعالیت گسترده تری صورت گرفته،افزود:حدود 200 نفر از کارکنان ما در حال بررسی نقب های آب موجود دراطراف ساختمان پلاسکو برای نجات افراد گیرافتاده دراین مکان هستند.

وزیر نیرو تصریح کرد:فشار آب اطراف پلاسکو به میزان زیادی افزایش یافته تا آتش نشان ها بتوانند ازآن، جهت اطفا هرچه بهتر حریق بهره ببرند.

وی بااشاره به انتقال چندین دستگاه ماشین‌های سنگین ازجمله لودر،جرثقیل وبیل مکانیکی به منطقه، بیان کرد: 28 نفر از همکاران آبفا در حال برشکاری قطعات بزرگ تیرآهن برای تسریع در امر نجات حادثه دیدگان هستند.

چیت‌چیان در پایان ضمن تکذیب خبر قطع آب وبرق،اعلام کرد: تخریب وآتش سوزی پلاسکو فاجعه بزرگی بود وما هم در وزارت نیرو تمامی توان خود را درجهت تسریع هر چه بیشتر عملیات نجات وپاکسازی منطقه به کار بسته ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب وبرق منطقه پلاسکو قطع نشده است/ با تمام قوا به آتش نشانان کمک می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..