تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شركتهای بيمه برای پرداخت خسارت زيان‌ديدگان ساختمان پلاسكو آمادگی دارند

همتی از آماده باش شركت های بيمه برای پرداخت خسارت بيمه گذاران ساختمان پلاسكو خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز تاسف از عدم رعايت ايمنی و مديريت ريسک در ساختمان پلاسكو و ساير واحدهای صنعتی، تجاری و توليدی گفت: حدود 25درصد از واحدهای اين ساختمان تحت پوشش بيمه آتش سوزی بوده است و جمع تعهدات شركت های بيمه در قبال آنها حدودا 40 ميليارد تومان برآورد می شود.

رئيس كل بيمه مركزی با قدردانی از رشادت های آتش نشانان گفت: هرچند صحبت در خصوص ديه و پرداخت خسارت در برابر فداكاری اين عزيزان هنوز زود است و عمق اين فاجعه با هيچ امر مادی قابل جبران نيست اما خوشبختانه سازمان آتش نشانی بيمه مسئوليت در حد ديه و بيمه عمر و حادثه تهيه كرده است كه به زودی برای بررسی و پرداخت آنها اقدام می شود.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به اينكه اين نوع بيمه نامه مختص دارايی های افراد است، مجبور كردن افراد به بيمه كردن اموال شخصی خود كار سختی است، اما اگر قرار است اين  كار انجام شود بايد توسط واحدهای صنفی به آنها اجبار شود تا در هنگام بروز چنين حوادثی، سرمايه سال ها تلاش آنها به يكباره از بين نرود.

همتی افزود:‌ ما نيز آمادگی ارائه تخفيفات گروهی به كسبه محترم را داريم، هر چند كه حق بيمه، بيمه آتش سوزی به نسبت سرمايه آن ها بسيار كم است اما در واقع مردم بايد به اين اصل اعتقاد پيدا كنند كه بيمه، هزينه نيست بلكه سرمايه گذاری است.

وی در ادامه با اشاره به حادثه خيز بودن ايران عنوان کرد: بعد از مدت ها تلاش و همكاری مجلس شورای اسلامی توانستيم با  تصويب قانون صندوق بيمه همگانی، بيمه زلزله را اجباری كنيم.

همتي در پايان با اعلام آماده باش شركت های بيمه برای پرداخت خسارت بيمه گذاران ساختمان پلاسكو بیان کرد: كسبه محترم می توانند از شنبه با آرامش به شركت های بيمه مربوطه خود مراجعه كنند تا اقدامات لازم برای پرداخت خسارت آنها صورت گيرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شركتهای بيمه برای پرداخت خسارت زيان‌ديدگان ساختمان پلاسكو آمادگی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..