تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




LG G6 را در قاب‌اش ببینید

کد خبر: ۴۶۵۲۷۲

۷  بازدید

هفته گذشته تعدادی از تصاویر گلکسی اس 8 از سوی شرکت Ghostek به بیرون درز کرده بودند. این شرکت که قاب موبایل می‌سازد ظاهرا از این موضوع که با تصویر قاب‌های Galaxy S8 اسم‌اش کمی بیشتر به گوش افراد رسیده، حسابی خوشحال است، چون در جدیدترین شایعه، تصویر LG G6 هم با قاب‌های این شرکت به بیرون آمده‌اند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: در طول هفته‌ی گذشته، تصویری برای‌تان از Galaxy S8 منتشر کردیم که از سوی شرکت Ghostek به بیرون درز کرده بودند. این شرکت که قاب موبایل می‌سازد، رندرهایی سه‌بعدی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ را در قاب‌هایی که برای این گوشی ساخته بود، نشان داده بود. ظاهرا شرکت Ghostek از این موضوع که با تصویر قاب‌های Galaxy S8 اسم‌اش کمی بیشتر به گوش افراد رسیده، حسابی خوشحال است، چون در جدیدترین شایعه، تصویر LG G6 هم با قاب‌های این شرکت به بیرون آمده‌اند.

 LG G6 را در قاب‌اش ببینید

می‌توانیم در تصاویری که LG G6 را در قاب‌های شرکت Ghostek نشان می‌دهند، ببینیم که این گوشی بدنه‌ای تمام فلزی دارد. شایعات قبلی گفته بودند که پشت گوشی، شیشه‌ای است. به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی توانسته است برآمدگی‌های لنز دوربین و حسگر اثر انگشت را از بین ببرد. ظاهرا پرچم‌دار بعدی ال‌جی مثل LG G5 دیگر ماژولار هم نخواهد بود.  LG G6 را در قاب‌اش ببینید

در رندرهای LG G6 می‌توانیم ببینیم که این گوشی از نظر ظاهری،‌ بسیار زیباتر از LG G5 است. دوربین دوتایی LG G6 در تصاویر به همراه فلاش آن پیدا است. با اینکه پشت گوشی به نظر واقعی است، تصور می‌کنیم که جلوی آن ساختگی باشد؛ چون هیچ لنز دوربینی روی آن نیست.

در ادامه نگاهی به تصاویر بیاندازید.

LG G6 را در قاب‌اش ببینید   LG G6 را در قاب‌اش ببینید  LG G6 را در قاب‌اش ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «LG G6 را در قاب‌اش ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..