تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی G6 احتمالاً به دستیار صوتی هوشمند گوگل مجهز می شود

به نظر می رسد که ال جی برای رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی سامسونگ برنامه های زیادی در سر دارد. در همین رابطه به تازگی در شایعات بیان شده که پرچمدار آینده ال جی به یکی از قابلیت های انحصاری موبایل های پیکسل یعنی دستیار صوتی گوگل مجهز می شود.

به احتمال زیاد پیشرفته ترین دستیار صوتی موجود روی تلفن های همراه دیگر تنها مختص به اسمارت فون های پیکسل نخواهد بود. از همین رو نشریات کره ای اذعان دارند که ال جی برای استفاده از دستیار گوگل وارد مذاکره شده است.

همانطور که احتمالاً می دانید ال جی و گوگل سوابق همکاری متعددی داشته و کمپانی کره ای، نکسوس هایی را برای غول جستجوگر دنیا توسعه داده و به بازار عرضه کرده است.

گفتنی است اگر گوگل با درخواست ال جی موافقت کند، G6 اولین موبایل هوشمند در کره جنوبی خواهد بود که به دستیار صوتی گوگل مجهز است.

از طرف دیگر ال جی در صورت به توافق نرسیدن با گوگل به سراغ کمپانی مطرح دیگری در زمینه هوش مصنوعی خواهد رفت. بر اساس گزارش های رسیده از کارکنان ال جی، این شرکت در نظر دارد تا با آمازون نیز وارد گفتگو شود تا در این مدت زمان کم باقیمانده تا عرضه G6 به مشکل بر نخورد.

لازم به ذکر است که ال جی در حال حاضر از دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون در محصولات خانه هوشمند خود استفاده کرده است. بنابراین در صورت به توافق نرسیدن با گوگل، شانس زیادی برای همکاری با غول خرده فروشی آمریکا وجود دارد.

کمپانی کره ای قصد دارد تا در تاریخ 8 اسفند از پرچمدار آینده خود رونمایی کند و G6 را در اوایل فروردین به بازار عرضه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی G6 احتمالاً به دستیار صوتی هوشمند گوگل مجهز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..