تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جستجوی 13 سگ زنده‌یاب در میان آوارهای پلاسکو

سگ‌های زنده‌یاب امداد و نجات سازمان هلال احمر جهت جستجو به محل حادثه ساختمان تجاری پلاسکو تهران منتقل شده‌اند.

حادثه پلاسکو

در پی وقوع حادثه ریزش ساختمان تجاری پلاسکوی تهران 13 قلاده سگ زنده‌یاب متعلق به سازمان امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه منتقل شده و در حال تجسس برای یافتن اجساد زیر آوار هستند.

این سگ‌ها از نژاد ژرمن شپرد بوده و از چهار ماهگی وارد تیم واحد آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس (انست) امداد و نجات شده‌اند و پس از ارتباط‌گیری با مربی و فرمان‌پذیری، آموزش‌های لازم جهت جستجو و نجات انسان را دیده‌اند.

سگ‌های زنده‌یاب قادرند تا عمق 8 الی 15 متر از سطح، انسان زنده یا اجسادی که کمتر از 24 ساعت از فوت آن‌ها گذشته است را شناسایی کنند. این سگ‌ها دارای کارایی‌های بسیار بیشتری در مقایسه با دستگاه‌های زنده‌یاب هستند.

در جریان حادثه پلاسکو و ریزش این ساختمان تجاری 17 طبقه و در پی آن گیرافتادن تعداد زیادی از آتش‌نشانان فداکار، تعداد 13 قلاده سگ زنده‌یاب به محل حادثه منتقل شده‌اند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/368909

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جستجوی 13 سگ زنده‌یاب در میان آوارهای پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..