تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچلوتی: از نتیجه راضی هستم اما از سبک بازی نه

سرمربی بایرن از عملکرد تیمش در بازی دیشب راضی نیست.

 به گزارش کاپ، کارلو آنچلوتی، سرمربی مشهور بایرن از عملکرد تیمش در جریان برتری 2 بریک مقابل فرایبورگ در بازی هفته هفدهم بوندس‌لیگا راضی نیست.

او در پایان بازی گفت: حریف خیلی خوب بازی کرد و علاوه بر ایجاد چندین موقعیت حسابی ما را آزار داد. چندان خوب ظاهر نشدیم اما از اینکه شخصیت خودمان در حفظ روند برتری را نشان دادیم، خوشحالم. اصلا به خاطر همین شخصیت تیمی است که می‌توانیم در انتهای هر بازی 3 امتیاز را به دست بیاوریم.در یک کلام باید بگویم فقط از نتیجه راضی هستم، نه از سبک بازی تیمم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچلوتی: از نتیجه راضی هستم اما از سبک بازی نه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..