تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




44 نقطه پرتصادف استان آذربایجان غربی شناسایی شد

عبدالحسین علی اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه به بخشی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: برای آرام‌سازی ترافیک و آشکارسازی کامل سرعت گاه‌های موجود اقداماتی از قبیل رنگ‌آمیزی, علائم و تجهیزات صورت گرفت.

وی به تهیه و نصب 134 تابلوی ویژه اعلام نقطه پر تصادف در 67 مقطع را مورد اشاره قرار داد و گفت: 44 نقطه پرتصادف در آذربایجان غربی شناسایی و در اولویت ساماندهی و رفع موانع پر خطر قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: 60 دماغه خروجی راه ایمن‌سازی و در 800 کیلومتر از راه‌های شریانی استان علایم ایمنی نصب شد.

علی اکبری خاطرنشان کرد: 12 نقطه از محل تقاطع هم‌سطح پر تصادف و پارکینگ محورهای پر تردد روشنایی نقطه‌ای به اجرا درآمد.

وی تجدید خط‌کشی سرد راه‌ها در یک هزار و 600 کیلومتر و امحا خط کشی 10 کیلومتر را از دیگر اقدامات خواند و بیان کرد: 600 تابلوی مسیرنما و خطر نما در مسیر مستقیم و جهت نمای قوس و محدودیت سرعت تکمیل و نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار داشت: 4 دستگاه سیار و کشنده تأمین ایمنی سیار خریداری شد.

علی اکبری گفت: در رابطه با حریم قانونی محورهای مواصلاتی تهیه 64 نقشه طرح هادی روستاهای استان اعلام نظر صورت گرفت که مجوز ساخت و ساز 30 مورد از آنها صادر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «44 نقطه پرتصادف استان آذربایجان غربی شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..