تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی

کپ‌کام روز گذشته و به دنبال عرضه رسمی بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 برای پلی‌استیشن 4 در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، در اطلاعیه‌ای، ضمن مشخص نمودن تاریخ انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان، جزییات تازه‌ای را از نسخه محدود بازی به اشتراک گذاشت. با تک‌شات و جزییات این خبر همراه شوید.

 

اول از همه، لازم است بدانید که بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 قرار است در تاریخ ۷ مارس (۱۷ اسفند) برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی روانه بازار شود. هر دوی این‌ نسخه‌ها، به صورت دیجیتالی و با قیمت ۲۵ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم دقیق ۲۵ دلار قیمت داشت.

 

کپ‌کام گفته است که در همان روز انتشار بازی، نسخه‌های فیزیکی آن برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی از طریق فروشگاه گیم‌استاپ عرضه خواهند شد. نسخه فیزیکی بازی قیمتی ۳۰ دلاری خواهد داشت (یعنی ۵ دلار گران‌تر از نسخه دیجیتالی).جالب است بدانید که کپ‌کام در پستی رسمی در وبلاگ خودش، نسخه‌های فیزیکی بازی را «نسخه‌های محدود» نامیده است. نسخه فیزیکی بازی دارای یک کاور آرت جدید (که آن را در زیر این پاراگراف می‌توانید مشاهده کنید) خواهد بود و علاوه بر این موضوع، یک کامیک ۱۰ صفحه‌ای هم به‌‌صورت اختصاصی و به همراه آن، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدت‌زمان در دسترس بودن نسخه‌های فیزیکی بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3، هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.

 

Ultimate Marvel vs. Capcom 3

 

جدیدترین نسخه سری‌بازی‌های Marvel vs. Capcom - که با اسم Marvel vs. Capcom Infinite شناخته می‌شود - در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..