تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود هیأت ایران به قزاقستان برای مشارکت در نشست سوریه

هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه برای مشارکت در نشست سوریه و رایزنی با هیأت های روسیه و ترکیه وارد قزاقستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفانوس" به نقل از فارس، هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه برای شرکت در اجلاس آستانه در خصوص بحران سوریه، ظهر امروز (شنبه) به وقت محلی وارد شهر آستانه پایتخت قزاقستان می شود.

این هیات که جمعه شب تهران را به مقصد آلماتی ترک کرد، بلافاصله پس از ورود به آستانه رایزنی های خود با هیات های اعزامی از سوی روسیه و ترکیه به اجلاس سوریه را آغاز خواهد کرد.

هدف از رایزنی ها بین سه کشور فراهم کردن مقدمات برگزاری موفق تر اجلاس آستانه است.

یادآوری می شود اجلاس آستانه که به میزبانی دولت قزاقستان و با نظارت روسیه، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 4 و 5 بهمن ماه برگزار می شود، اهدافی چون تثبیت آتش بس، رویارویی موثر با تروریسم و انجام گفت وگوهای سوری - سوری بین دولت و معارضه سوریه برای فراهم کردن مقدمات وصول به یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه را در دستورکار خود دارد.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: جمهوری اسلامی - سوری - قزاقستان - وزارت امور خارجه - سوریه - بحران سوریه - اجلاس - ایران - اسلامی - جمهوری - ترکیه - روسیه - برگزار - خارجه - معاون - بحران - وزارت - دولت - عربی - تروریسم - انصاری - پایتخت - نظارت - تهران - سیاسی - امروز - گزارش - تاریخ - جمعه - موفق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود هیأت ایران به قزاقستان برای مشارکت در نشست سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..