تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت سالن ۶ هزار نفری کشتی در مشهد

وزیر ورزش و جوانان گفت: اولین رویداد ورزشی بین المللی در راستای مشهد ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام با شور خاصی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود سلطانی فر در حاشیه سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی با بیان اینکه اصرار داشتیم که مسابقات بین المللی جام تختی در مشهد برگزار شود گفت: با توجه به اینکه مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده، اصرار داشتیم تا در ابتدای سال ۲۰۱۷ مسابقات بین المللی جام تختی در مشهد برگزار شود.

وی از ایجاد سالن ۶ هزار نفری در مشهد خبر داد و افزود: قرار است ظرف یک سال و نیم آینده سالن ۶ هزار نفری را در مشهد آماده کنیم؛ چرا که این شهر یکی از قطب های کشتی کشور است و نیازمند امکاناتی بهتر است تا چنین رویدادهایی را در رشته های مختلف میزبانی کند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت سالن ۶ هزار نفری کشتی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..