تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام ساخت استادیوم ورزشی قوچان تا پایان سال

وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت استادیوم ورزشی قوچان تا پایان سال به اتمام می رسد.

اتمام ساخت استادیوم ورزشی قوچان تا پایان سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سلطانی فر در حاشیه بازدیداز روند ساخت استادیوم ورزشی قوچان گفت : استادیوم قوچان 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 3 درصد آن در پایان سال با تلاش هایی که انجام می شود به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: این استادیوم ورزشی بر اساس استاندارهای خوبی ساخته شده است اما مشکلات جنبی کوچکی دارد که در مرحله تحویل موقت مشخص می‌شود و در مراحل بعدی این مشکلات برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سؤالی درباره شاخص زمین‌های ورزشی در خراسان رضوی و پایین بودن این شاخص در شهرستان قوچان گفت: این آمارهای شاخص که یک متر و ۳۳ سانتی متر مطرح می‌شود اشتباه بوده، یعنی هم آمار شاخص‌های ورزشی در کل کشور اشتباه است که آن را زیر یک متر عنوان می‌کنند و هم آمارهای بیان شده از خراسان رضوی یا این شهرستان اشتباه است.

سلطانی‌فر با تأکید بر اینکه این آمار تنها بر اساس اماکنی بیان می‌شود که در اختیار وزارت ورزش و جوانان بوده، بیان کرد: نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش و بخش‌های کارگری همه مکان‌های زیادی در اختیار دارند از جمله ۳ هزار مکان آموزش و پرورش و هزاران مکانی که شهرداری‌ها در این مدت ساخته‌اند.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰ مجموعه وزارت کار و ۸ هزار مکان ورزشی در اختیار نیروهای مسلح، عنوان کرد: تاکنون کسی آمار دقیقی جمع‌آوری نکرده است که در این زمینه یک کارگروه مشخص شده تا با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همه دستگاه‌ها ظرف مدت شش ماه آینده این آمارهای دقیق جمع‌آوری تا شاخص‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام//ح.خ





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام ساخت استادیوم ورزشی قوچان تا پایان سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..