تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره احداث خط آهن جلفا- اصلاندوز بیشتر بدانیم+عکس

ساعت: 09:15 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012151

هدف پروژه ایجاد خط آهن در مسیر جلفا – اصلاندوز و تجهیز آن به سیستم حمل و نقل ریلی در خاک ایران و سپس اتصال آن به خط آهن جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی مشترک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار ،هدف پروژه ایجاد خط آهن در مسیر جلفا – اصلاندوز – پارس آباد به طول 242 کیلومتر و تجهیز آن به سیستم حمل و نقل ریلی در خاک ایران و سپس اتصال آن به خط آهن جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی مشترک است.

نوع طرح : راه اندازی پیش بینی اشتغالزایی : 115 نفر حداقل مساحت زمین مورد نیاز : 242 کیلو متر موقعیت جغرافیایی طرح : جلفا- اصلاندوز حداقل میزان سرمایه گذاری : 7000 میلیارد ریال (187 میلیون یورو) پیش بینی درآمد سالیانه : --- دوره بازگشت سرمایه : 10 سال نرخ بازدهی داخلی : 15%

تشریح زیرساخت ها

از ویژگی¬های منحصر به فرد منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس فراهم بودن کلیه زیرساختهای لازم جهت راه اندازی انواع واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی میباشد. این شرایط از مزایای رقابتی سرمایه گذاری در منطقه به شمار رفته و از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد..

منابع انسانی و نیروی کار ارزان

امنیت بالای سرمایه گذاری

فراهم بودن زمین جهت راه اندازی انواع واحدها

فراهم بودن منابع انرژی اعم از آب، برق، گاز

شبکه مخابرات

دسترسی به شبکه حمل و نقل و راهها

انبارداری ارزان

فایل خلاصه طرح سرمایه گذاری در قالب PDF : راه آهن جلفا - اصلاندوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره احداث خط آهن جلفا- اصلاندوز بیشتر بدانیم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..