تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از هرس غیر اصولی درختان در مهاباد

ساعت: 08:56 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012126

یک شهروند مهابادی با ارسال این تصاویر به هرس غیر اصولی توسط کارگران شهرداری این شهر اعتراض کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛ تصاویر زیر توسط یکی از مخاطبان برای مُکریان ارسال شده است.

وی در توضیح این عکسها نوشته است، صبح امروز به منظور استفاده از طبیعت و هوای پاک راهی پارک ملت شدم دور و نزدیک صدای اره برقی هراسانم کرد، با دیدن تعدادی اره به دست که مشغول اره کردن سرشاخه های درختان بودند کمی آرامش یافتم. به آرامی به نظاره کارگران پرداختم، متوجه شدم کارگران ، ضمن هرس درختان از بریدن درختان میانسال هم ابایی ندارند و دوباره ترس و هراس........ هرس کردن اصولی دارد و من آن را نمیدانم ولی میدانم از بین بردن درختان، هرس کردن نیست. جای تاسف است که این کار باید توسط کارشناس های مجرب انجام گیرد و بر اساس اصول باشد که مثل اینکه در شهرداری مهاباد دریغ از یک کارشناس!

جالب اینکه بدانید این حرکت شهرداری مهاباد همزمان بوده با روز هوای پاک!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از هرس غیر اصولی درختان در مهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..