تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس|کدام سرداران سپاه و اُمرای ارتش به محل حادثه پلاسکو رفتند؟

عکس|کدام سرداران سپاه و اُمرای ارتش به محل حادثه پلاسکو رفتند؟

از ابتدای وقوع حادثه پلاسکو تا کنون چندین شخصیت کشوری و لشکری برای بازدید میدانی و همچنین تسکین روحیه آسیب دیدگان و مال باختگان، به محل این حادثه در خیابان جمهوری تهران رفتند.

حضور چهره های نام آشنای نظامی در محل حادثه پلاسکو و همچنین آمادگی کامل انسانی و تجهیزاتی سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی برای کمک به تسریع روند آواربرداری که از روز اول وقوع حادثه اعلام شد، از جمله نمودهای بارز حادثه پلاسکو در تهران بود.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرماندهی کل ارتش و سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی، از جمله چهره های نظامی شناخته شده ای بودند که در دو روز سپری شده از حادثه پلاسکو در خیابان جمهوری تهران حاضر شده و از روند اقدامات نیروهای عملیاتی بازدید کردند.

گفتنی است سردار وحید نماینده ویژه رهبر انقلاب و سردار ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور نیز از جمله دیگر چهره هایی بودند که در دو روز گذشته در محل حادثه پلاسکو حضور یافتند.

در ادامه تصاویر نظامیانی که در بالا از آنها نام برده شد را مشاهده می کنید:

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس|کدام سرداران سپاه و اُمرای ارتش به محل حادثه پلاسکو رفتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..