تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




14 طرح ورزشی سیستان و بلوچستان آماده افتتاح در دهه فجر شد

حسین ثوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل یک سرسرای ورزشی و 13 چمن مصنوعی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است.
وی ادامه داد: امسال مشارکت مردمی در اجرای طرح های ورزشی مطلوب بوده به گونه ای که 13 چمن مصنوعی با مشارکت 21 میلیارد و 500 میلیون ریالی مردم استان راه اندازی شد.
وی از اعزام کاروان امید از زاهدان به سایر نقاط استان خبر داد و افزود: این کاروان حامل یک میلیارد ریال تجهیزات ورزشی است که به وسیله 13 دستگاه کامیون در دهه فجر به نقاط مختلف استان ارسال و در اختیار ورزشکاران 25 خانه ورزش روستایی قرار می گیرد.
ثوری برپایی همایش ها و جشنواره های مختلف ورزشی در استان نظیر رقابت های قهرمانی کشتی نوجوانان کشور در زاهدان، همایش کویر و مریخ نوردی در چابهار، راه اندازی کاروان شتر سواری در دلگان و کورین زاهدان و همایش های خانوادگی و دو و میدانی را از جمله برنامه های دهه فجر امسال استان ذکر کرد.
وی گفت: همچنین جشنواره استعداد یابی ورزش برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان در پنج رشته دو و میدانی، کبدی، اتومبیل رانی، بدمینتون و تیراندازی با همکاری آموزش و پرورش در این ایام پیش بینی شده به گونه ای که حداقل 50 هزار دانش آموز مستعد در این رشته ها شناسایی و مورد آموزش قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا هم اینک بیش از 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316** 6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «14 طرح ورزشی سیستان و بلوچستان آماده افتتاح در دهه فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..