تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه وام 100 میلیونی به تولید&

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های این وزارتخانه برای تولید‌های و کارگران بیکار شده پلاسکو گفت: به دارندگان کارگاه‌های تولیدی در پلاسکو با هماهنگی استانداری وام 100 میلیونی با بهره 4 درصد داده می‌شود.

به گزارش شمانیوز:علی ربیعی در محل آوار ساختمان پلاسکو ضمن تسلیت به خانواده شهدای آتش‌نشان، اظهار داشت: برای کسانی که در حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو بیکار شده‌اند، برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که یکی از آنها این است که کارگران بیکار شده که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند از فردا به اداره کار در خیابان حافظ مراجعه کرده و برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند.

وی ادامه داد: اقدام دیگر این است که با توجه به اینکه به ایام شب عید نزدیک می‌شویم وجوهی را در اختیار بانک رفاه قرار دادیم تا وام‌های ارزان‌قیمت به افرادی که کارگران بیکار شده پلاسکو را به کارگیری کنند، ارائه شود.

ربیعی افزود:‌ با استاندار تهران صحبت کردیم که بتوانیم محلی را در تهران آماده کنیم و این محل، مرکز تولید موقت شود ضمن اینکه با صندوق کارآفرینی امید صحبت کردیم که بتوانیم وام‌های ارزان‌قیمت به مجموعه‌های تولیدی پلاسکو ارائه دهیم و مبلغ 100 میلیون تومان وام با بهره 4 درصد برای کارگاه‌های تولیدی داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مستمری شهدای آتش‌نشان گفت: مستمری خانواده شهدای آتش‌نشان بدون تشریفات قانونی از امروز برقرار می‌شود.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه وام 100 میلیونی به تولید&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..