تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 218 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی

فرماندار دشتی گفت: در دو سال اخیر ۲۱۸ میلیارد ریال به پروژه های عمرانی بخش کاکی اختصاص یافت.

اختصاص 218 میلیارد ریال به پروژه های عمرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو اظهار داشت: علی‌رغم همه محدودیت‌ها، کمبود منابع مالی، تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام و مطالبات بالای پیمانکاران توجه خوبی به بخش کاکی شد.

وی افزود: در بخش کاکی در سال گذشته بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال معادل ۲۸ درصد و امسال نیز ۱۲۲ میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به پروژه‌های عمرانی این بخش اختصاص داده شده است.

مهرجو به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: به موازت اقدامات صورت گرفته در سطح استان توجه خوبی نیز به زیرساخت‌ها به‌ویژه راه‌ها، آب و غیره با عنایت استاندار دولت صورت گرفته است.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته پوشش گازرسانی در بخش کاکی به صد درصد رسیده است.

وی از توسعه و نوسازی شبکه برق شهری و روستایی در این بخش خبر داد و اظهار کرد: در این مدت خدمات بهداشتی و درمانی بخش کاکی توسعه پیدا کرده هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است ولی تلاش داریم این فاصله‌ها را کاهش دهیم.

مهرجو با بیان اینکه تلاش داریم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم، افزود: با همدلی و همراهی خوبی که بین همه مسئولان شهرستان وجود دارد اقدامات خوبی در سطح شهرستان شاهد هستیم و خروجی آن خدمت بی‌منت به مردم است.

وی همچنین از افتتاح سالن ورزشی روستای زیارت ساحلی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ ث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 218 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..