تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریچنکو: چیزی درباره وضعیت عزت‌اللهی نمی‌دانم

کد خبر: ۴۶۵۲۳۳

۵۳۷  بازدید

مربی تیم روستوف روسیه در واکنش به وضعیت قرارداد سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی اعلام کرد که هیچ اطلاعی درباره این بازیکن ندارد.

خبرگزاری تسنیم: دیمیتری کریچنکو، مربی تیم روستوف در پاسخ به پرسش خبرنگار سایت چمپیونات روسیه در مورد قرارداد سعید عزت‌اللهی و غیبت او در اردوی امارات گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اطلاعی درباره ماندن عزت‌اللهی یا رفتنش از تیم روستوف ندارم.

کریچنکو درباره مارکو دویچ، مهاجم جدید و 33 ساله تیم روستوف هم اظهار داشت: فایده‌ای نداشت که دویچ به اردوی روستوف در امارات اضافه شود، زیرا در روزهای پایانی قرار داشتیم. او در اردوی ترکیه همراه ما خواهد بود و در وهله اول باید وضعیت دویچ و عملکرد او در فصل اخیر مورد ارزیابی قرار دهیم.

تیم روستوف در حضور سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی اولین اردوی آماده‌سازی زمستانی خود را در ترکیه به پایان رساند و از پنجم بهمن ماه مرحله دوم تمرینات این تیم در ترکیه آغاز خواهد شد. روستوفی‌ها مهیای دو بازی حساس مرحله حذفی لیگ اروپا برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک در روزهای 28 بهمن و پنجم اسفند ماه سال جاری می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریچنکو: چیزی درباره وضعیت عزت‌اللهی نمی‌دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..