تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین سخنرانی ترامپ به عنوان رییس جمهوری


ترامپ تاکید کرد: مراسم امروز در عین حال معنی خاصی دارد چراکه تنها انتقال قدرت از حزب به حزب و از فردی به فرد دیگر نیست، بلکه ما قدرت را از کاخ سفید و واشنگتن به مردم منتقل می کنیم. عده‌ای در پایتخت از خدمات دولت استفاده می کنند اما مر دم سهمی از ثروت کشور ندارند. سیاست‌مدارا ن پولدار اما مردم بیکار شدند. پیروزی آنها پیروزی شما نبود. درحالی که آنها در واشنگتن جشن می گرفتند جایی برای جشن گرفتن شما نبود.

ترامپ خطاب به مردم تاکید کرد: این لحظه، لحظه شما و متعلق به شماست. متعلق به همه آنهایی است که اینجا جمع شده‌اند یا تماشاگر این مراسم هستند.

وی افزود: ایالات متحده و این کشور، کشور شماست. مهم نیست کدام حزب دولت را در دست دارد مهم این است که دولت دست مردم است یا نه. امروز در یاد مردم می‌ماند چون مردم حاکم این کشور شدند.

رییس‌جمهور جدید آمریکا تاکید کرد: مردان و زنان فراموش شده کشور دیگر فراموش نمی‌شوند. همه به شما گوش می‌دهند. دست به دست هم جزو جنبشی می‌شوید که جهان تا به حال به خود ندیده است. در کانون این جنبش دولتی برای خدمت به مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه مطالبات مردم به حق است که مردمی به حق دارند، گفت: مادران و کودکانی در کشور ما دچار فقر شدند، نظام آموزشی مملو از پول نقد است، ولی دانش آموزان ما را گرفتار مواد مخدر کرده و ظرفیت‌های آنها را ربوده است.

ترامپ خاطرنشان کرد: خرابی‌های آمریکا همین الان به نقطه پایان خود می‌رسد. ما یک ملت هستیم. درد این ملت درد ما، رویای آنها رویای ما و کامیابی آنها، کامیابی ماست. این سوگند امروز سوگند تعهد به همه آمریکاست.

وی با انتقاد از سیاست‌های گذشته آمریکا تاکید کرد: ارتش‌های دیگر را تقویت کردیم اما قوای مسلح خود را تضعیف کردیم. از مرزهای خود حفاظت نکردیم اما در مرزهای دیگر حضور داشتیم. میلیاردها دلار خرج کردیم در حالیکه مرزهای خودمان تضعیف شد و اعتماد به نفس خودمان از بین رفت. کارخانه های ما یکی پس از دیگری از بین رفت. ثروت طبقه متوسط ما ربوده شد و در سراسر جهان توزیع شد.

ترامپ تاکید کرد: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که حکم جدیدی را صادر کنیم که در هر شهر جدید و پایتخت خارجی شنیده شود. از این لحظه به بعد یک بینش جدید حاکم خواهد بود. حرف اول را آمریکا خواهد زد.

وی با بیان اینکه ما باید از مرزهای خودمان درباره خرابی‌هایی که کشورهای خارجی برایمان می‌آورند حفاظت کنیم، گفت: من برای شما با تمام نفسی که در جان دارم، می‌جنگم و هرگز شما را سرخورده نخواهم کرد. ما مرزهای خود را و ثروت خود و رویاهایمان را بازخواهیم گرداند.

رییس‌جمهوری جدید آمریکا عنوان کرد: ما جاده‌های جدید، فرودگاه‌ها، تونل‌ها و راه‌آهن‌های جدید در سراسر کشورمان می‌سازیم. ما کمک خواهیم کرد مردم از کمک‌های خیریه دست بکشند تا دوباره کشور را با کار کارگران آمریکایی بسازیم.

وی خطاب به مردم آمریکا گفت: آمریکایی بخرید و آمریکایی استخدام کنید. ما به دنبال تعامل مثبت با تمام جهان هستیم. ولی باید اولویت را برای کشور خود بگذاریم. ما برای همه خواهیم درخشید تا بتوانند ما را دنبال کنند.

ترامپ خاطرنشان کرد: ما اتحادهای جدید را پایه‌ریزی خواهیم کرد و تمدن جدید را علیه تروریسم پایه‌گذاری کرده و به زودی آن را محو می‌کنیم. در قانون ما همه باید سوگند وفاداری به آمریکا بخورند.

انجیل به ما می‌گوید که چقدر زیباست که بندگان خدا به طور متحد همزیستی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ما باید اختلافات خود را بیان کنیم ولی همیشه به دنبال یکپارچگی باشیم، گفت: وقتی آمریکا متحد باشد، غیرقابل شکست است. نباید هیچ ترسی وجود داشته باشد. از ما حفاظت خواهد شد. ما توسط خداوند حفاظت خواهیم شد.

وی افزود که ملت زمانی بزرگ است که رو به رشد باشد. وقت حرف‌های توخالی تمام شده و لحظه عمل رسیده است. اجازه ندهید که هیچ کس به شما بگوید این ناممکن است. هیچ چالشی نمی‌تواند بر روحیه و استقامت یک آمریکایی غلبه کند.

ترامپ ادامه داد: در لحظه تولد یک هزاره جدید ایستاده‌ایم. جهان را از شر بیماری رها خواهیم کرد. یک غرور ملی ما را به حرکت درخواهد آورد و بر زخم‌های ما مرهم خواهد گذاشت. همه ما چه سفید باشیم چه سیاه؛ همان خون سرخی را داریم که در رگ‌های همه میهن‌پرستان جاری است. چه یک کودک آمریکایی در دیترویت به دنیا بیاید یا مزارع نبراسکا، آنها به یک آسمان نگاه می‌کنند و یک رویا دارند.

رئیس‌جمهوری جدید آمریکا همچنین گفت که صدای شما، امیدهای شما و رویاهای شما، راهنمای ما در رقم زدن سرنوشت آمریکایی ما خواهد بود. شجاعت شما ما را به سمت آینده آمریکا رهنون خواهد کرد. ما آمریکا را دوباره قدرتمند خواهیم کرد. خداوند حافظ شما باشد و حافظ آمریکا.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین سخنرانی ترامپ به عنوان رییس جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..