تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب

کد خبر: ۴۶۴۲۹۹

۱۸۵  بازدید

«کارا بروکینز» مادر چهار فرزند می گوید: «هیچ چیزی قدرتمندتر از ساخت آینده با دست های خودتان وجود ندارد.»

برترین ها: «کارا بروکینز» مادر چهار فرزند می گوید: «هیچ چیزی قدرتمندتر از ساخت آینده با دست های خودتان وجود ندارد.» هرچند مثل یک شعار به نظر می رسد اما بروکینز آن را به معنی واقعی کلمه با کمک فرزندانش رومان، جادا، هوپ و درو به حقیقت تبدیل کرد و تصمیم گرفتند خانه رویاییشان را از ابتدا باهم بسازند.

بروکینز به عنوان یک مادر با مشکلات زیادی روبرو بود. در سال 2007 بعد از اینکه در ازدواج دومش نیز شکست خورد، به این نتیجه رسید که زمان یک شروع تازه است. او یک ایده متفاوت به ذهنش رسید: چرا خودمان یک خانه نسازیم؟ او برای بهبود رابطه با فرزندانش که در آن زمان 17، 15، 11 و 2 سال سن داشتند تصمیم گرفت خانه رویاییشان را به واقعیت تبدیل کند.

بعد از خرید یک قطعه زمین در بریانت در آرکانزاس و بااستفاده از یک وام بانکی به ارزش 150 هزار دلار برای ابزار و تجهیزات، او و بچه هایش دست به کار شدند. بدون هیچ تجربه ساخت و ساز قبلی و یا حداقل بدون تجربه میخ زدن و وصل کردن چیزی بزرگ تر از قفسه های یک کتابخانه، او و بچه هایش از آموزش های یوتیوب در هر مرحله استفاده کردند. از اسکلت خانه گرفته تا بتن ریزی پایه و چین آجرها. کارسخت خانوادگی آن ها درنهایت به یک خانه دو طبقه با پنج اتاق خواب منجر شد.

اکنون آن ها 8 سال است که در این خانه زندگی می کنند و هیچ وقت شادتر از حالا نبوده اند. بروکینز می گوید درحالیکه انگشتان ما تقریبا از مخلوز کردن بتن در چرخ دستی تقریبا بی حس می شد، عضلات کمرمان از کشیدن و هل دادن درد می گرفت و عرق می ریختیم و از پشم شیشه عایق کاری به خارش می افتادیم اما در عین حال خانواده شکسته خود را بازسازی می کردیم.»

ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب  ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب   ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت خانه رویایی با آموزش های یوتیوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..