تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تثبیت مواضع ارتش در غرب تدمر/ داعش بقایای آثار باستانی را منهدم می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، ترویست های داعش پس از بازپس گیری شهر باستانی تدمر در حومه حمص از نیروی دولتی برای دومین بار در ماه دسامبر ، دست کم دوازده تن را در این شهر اعدام کرده اند.

این در حالی است که هنوز ده ها خانواده دیگر در تدمر اسیر دست داعش هستند و داعش برای مقابله با پیشروی ارتش سوریه در این شهر آنها را سپر انسانی خود کرده است.

نیروهای داعش در ماه دسامبر برای بار دوم تدمر را به اشغال خود در آوردند و بار دیگر از طریق بمب گذاری  در خیابان ها و پیرامون مناطق باستانی، معابد و نقاط حیاتی، مابقی شهر را نابود کردند.

بدی شرایط آب و هوایی طی روزهای اخیر و وجود مه غلیظ در این منطقه مانع ادامه عملیات هواپیماهای روسی-سوری در این منطقه شده در حالی که پیش از این تحرکات و مواضع تروریست های داعش و همچنین خودروهای بمب گذاری شده و نیروهای خط شکن آن هدف دقیق بمباران های روسیه و سوریه قرار داشتند.

از همین رو عملیات ارتش سوریه به دفع تلاش های داعش برای نفوذ به منطقه المحطه الرابعه در شرق فرودگاه نظامی (t4) خلاصه می شود و همزمان داعش شماری از روستاها و مناطق مثل جب الجراح و المخرم را با ده ها خمپاره و راکت هدف گرفته با کشته شدن غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان همراه بوده است.

در عین حال ارتش سوریه مواضع خود را در روستای تیاس واقع در هشت کیلومتری شرق المحطه الرابعه تثبیت کرده است به گونه ای که این موضع خط فاصل بین ارتش و داعش شده است.

از سوی دیگر ترویست های داعش به حملات خود علیه مواضع داعش از محورهای مختلف از سمت المحطه الرابعه و از سمت روستای شریفه و الکتیبه المهجوره ادامه می دهند.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/DXZHT3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تثبیت مواضع ارتش در غرب تدمر/ داعش بقایای آثار باستانی را منهدم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..