تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات ضد ترامپ همزمان با مراسم تحلیف

به گزارش افکارنیوز،

اعتراضات به ترامپ همزمان با روز مراسم تحلیف او به شرق آسیا هم کشیده شد.

مردم مانیل پایتخت فیلیپین امروز با حرکت به سمت سفارت آمریکا در تظاهراتی اعتراضی نشان دادند به هیچ وجه از روی کار آمدن ترامپ استقبال نمی کنند. 

این در حالیست که در توکیو پایتخت ژاپن نیز شماری از مردم که با سیاستهای ترامپ مخالفند تظاهرات کردند.  یکی از راهپیمایان گفت: من درباره همه چیز می ترسم. من درباره آینده دموکراسی آمریکا نگران هستم. من از این می ترسم زیرا ترامپ قرار است رمز تسلیحات اتمی آمریکا را در اختیار داشته باشد و همه تصمیمات را او بگیرد. در همین حال همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، کرانه باختری نیز صحنه تظاهرات موافقان و مخالفان ترامپ شد. 

مخالفان ترامپ بنرهایی حمل می کردند که روی آنها شعارهایی علیه او نوشته شده بود. 

مخالفان طرح ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس بنرهایی حمل می کردند که روی آنها نوشته شده بود بیت المقدس پایتخت فلسطین است. نیروهای رژیم صهیونیستی با راهپیمایان درگیر شدند.  صدها تن از مردم انگلیس نیز شامگاه جمعه و همزمان با مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا، با تجمع در مقابل سفارت این کشور در لندن، ضمن سر دادن شعارهایی علیه ترامپ، مراتب اعتراض خود را به ادامه سیاست های جنگ طلبانه کاخ سفید اعلام کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات ضد ترامپ همزمان با مراسم تحلیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..