تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بازیکنان جوان در استقلال بازی نمی کردند؟

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال استقلال در یک بازی خانگی مقابل هم‌نام خوزستانی‌اش قرار گرفت و شکست دیگری را در تهران تجربه کرد. البته این شکست نکات جالبی هم داشت که خواندنش خارج از لطف نیست.

مستر جونز قهر کرد، استقلال جان گرفت

از روزی که مربی انگلیس استقلال قهر کرده، آبی‌پوشان بهتر و بهتر بازی می‌کنند و نفس می‌کشند. نمی‌دانیم در تمرینات این یکی از 5 مربی برتر بدنساز دنیا چه سری نهفته بود که استقلال تا وقتی او، کار بدنی را برعهده داشت نه جان جنگیدنی برایش می‌ماند و نه توانی برای دیکته کردن بازی به تیم رقیب.

این روزها اما در غیاب «مستر جونز» و همچنین با بازی کردن جوان‌ترها کاملاً شاهد هستیم که استقلال حداقل در زمینه بدنی از تیمی کم نمی‌آورد. درست است که استقلال بازی خانگی را باخت اما دلایل این باخت، فنی بود نه بدنی و دیدیم که بازیکنان این تیم در دقایق پایانی موفق به زدن گل هم شدند.

فرق «فرشید» و «فرشید»

این فرشید اسماعیلی که اینگونه وسط زمین برای استقلال میدان‌داری می‌کند، چه کم داشت که علیرضا منصوریان 950 میلیون تومان پول را خرج فرشید باقری کرد؟ جداً فرشید اسماعیلی چه کم دارد از این بازیکن گران؟ هواداران وقتی ترکیب فعلی استقلال را می‌بینند فقط افسوس می‌خورند که منصوریان چقدر در ابتدای فصل فرصت سوزاند. مخصوصاً حالا که مدیر برنامه‌های باقری افشا کرده که مبلغ قرارداد این بازیکن با استقلال برای دو سال مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون تومان است!

این نورافکن قبلاً کجا بود؟

امید نورافکن، این بازیکن جوان و جنگنده و شوت‌زن و دریبل‌زن و همه چیز تمام، چرا باید 10 بازی بماند روی سکو و نیمکت و بازیکن‌های بدون سود بازی کنند؟ چرا؟ چه خیری در بازی دادن به بقیه بازیکنان بود که این نورافکن باید نیمکت و سکو را امتحان می‌کرد؟ یعنی منصوریان اول فصل، چشمش را روی این بازیکن‌ بسته بود؟ اینکه پست تخصصی نورافکن چیست، اهمیتی ندارد. مهم این است که استقلال به جوان خودش بازی می دهد. چه چیزی از این مهم‌تر؟

یکی مثل پاشازاده

سید مجید حسینی در خط دفاع استقلال مانند روزهای اول مهدی پاشازاده است. بازی با سر بالا، جنگندگی و اعتمادبه‌نفس بالا و از همه مهمتر بازی در خدمت تیم. استقلالی که دو، سه میلیارد پول مدافع خارجی داده، با همین پول چند مدافع خوب مثل سید مجید حسینی را می‌توانست جذب کند؟ چقدر از این پول کافی بود تا در تیم‌های پایه، چند بازیکن دیگر با این خصوصیات را بیابند و جذب کنند و پرورش دهند؟ در استقلال چقدر پول باید دور ریخته می‌شد تا منصوریان به «بنزین سبز» اعتقاد پیدا می‌کرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بازیکنان جوان در استقلال بازی نمی کردند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..