تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار جان باختگان به 5 تن رسید/ بارش باران کار را هم سخت کرد و هم آسان/ اعلام حضور یک پویش ارزشمند مردمی و بی توجهی یک مسئول/ احتمال زنده بودن 4 نفر در زیر آوار

باورش سخت است اما امدادرسانی به افرادی که بر اثر ریزش هولناک ساختمان پلاسکو مدفون شدند و سرنوشتشان نامشخص است، به روز سوم رسیده است. آن هم در شرایطی که هنوز آتش خاموش نشده و بوی دود تا کیلومترها آن سوتر از محل حادثه نیز استشمام می شود.

اورش سخت است اما امدادرسانی به افرادی که بر اثر ریزش هولناک ساختمان پلاسکو مدفون شدند و سرنوشتشان نامشخص است، به روز سوم رسیده است. آن هم در شرایطی که هنوز آتش خاموش نشده و بوی دود تا کیلومترها آن سوتر از محل حادثه نیز استشمام می شود.

رویدادهای مرتبط با روز سوم (اخبار روز اول و دوم را اینجا و اینجا بخوانید) امدادرسانی به حادثه دیدگان فروریختن ساختمان پلاسکو را در ادامه بخوانید:  00: 07 ادامه جستجو و آواربرداری در پلاسکو به رغم دود و آتش

عملیات جستجو و آواربرداری در ضلع جنوبی ساختمان پلاسکو، در حالی ادامه دارد که با وزش باد شعله‌های آتش زبانه می کشد.
با گذشت بیش از 45 ساعت از حادثه پلاسکو، عملیات جستجو و آواربرداری به رغم سختی و همه پیچیدگی‌ها ادامه دارد و ماموران با تمام انگیزه تلاش و فعالیت می‌کنند.
همانطور که پیش از این نیز گزارش شده بود، بلند کردن آوارها و وزش باد گاه موجب افزایش دود سفید و شلعه‌ور شدن بخش‌های از منطقه می‌شود که در آخرین مورد دقایقی قبل یکبار دیگر شعله های آتش ساختمان ضلع شمال غربی را گرفت و همچنین در ضلع جنوبی هم افزایش حجم دود مشاهده می شود اما با این وجود کار آواربرداری ادامه دارد و شعله های آتش هم توسط آتش نشانان خاموش می شود.

04:50 روایت جدید از احتمال زنده بودن برخی زیر آوار

در پارکینگ ساختمان پاساژ کویتی‌ها پیش از این تونلی زده شده بود که گفته می‌شود اکنون از آن صدایی به گوش رسیده است که این امر احتمال زنده ماندن فرد یا افرادی در زیر آوار را قوت بخشیده است.

براساس آنچه از بی‌سیم یکی از ماموران آتش‌نشانی به گوش رسید، گویا از پشت دیوار چند نفر را با دستگاه تشخیص داده‌اند. به آنها گفته‌اند بکوبید به دیوار، آنها هم به دیوار کوبیده‌اند. صدا از پارکینگ پاساژ کویتی‌ها یعنی ضلع غربی ساختمان پلاسکو شنیده شده است.


لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/368895

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار جان باختگان به 5 تن رسید/ بارش باران کار را هم سخت کرد و هم آسان/ اعلام حضور یک پویش ارزشمند مردمی و بی توجهی یک مسئول/ احتمال زنده بودن 4 نفر در زیر آوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..