تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از شایعه تا واقعیت/ ماجرای جنجالی لو رفتن عکس‌های خصوصی خانم بازیگر چه بود؟

چندی پیش با شکایت بازیگر معروف تلویزیون به‌نام «ب» پرونده ای در پلیس فتای استان البرز به جریان افتاد.

ظاهرا بهاره افشاری خواستگاری اینستاگرامی داشته که پس از پاسخ رد ایشان تهدید به اسید پاشی کرده و با شکایت خانم افشاری و تلاش پلیس فتا ظرف 48 ساعت به دام افتاده

و قضیه ختم به خیر شده. که جزئیات آن در اخبار 20:30 هم پخش شد.
اما قضیه به اینجا ختم نشد و افشاری در پست اینستاگرامش نوشت: «تجویز من براى برخى دوستان به ظاهر مطبوعاتى و ژورنالیست روزى یک عدد قرص هاى ضد توهم و آرامبخش براى تسکین اعصاب و تسلط براى بازتاب وقایع است.
یکى از هزاران مزاحم اینستاگرامى بنده پا از گلیمش دراز کرده بود با خریدارى شماره موبایل من و خانواده نزدیکم شروع به اخاذى و تهدید به اسیدپاشى و ...کرد و بعد از ماه‌ها بى توجهى ما ،نهایتا از زمان شروع به شکایتم تا دستگیرى آقاى مزاحم کمتر از ٤٨ ساعت طول کشید.

هرگز نه ایشون نه هیچ انسان مزاحم دیگه ایی رو نخواهم دید و شنید چه برسد که به پیشنهادش فکر کنم و جواب دهم ...براى شناخت من همان قدر بدانید که اینقدر این ٤ ماه اخیر درگیر بوده و هستم وقت شنیدن و دیدن انسانهاى واقعى و عزیزم رو هم از دست داده ام.
من براى تشکر از پلیس فتا و به درخواست آنها براى عبرت دیگران جلوى دوربینشان حضور پیدا کردم. حالا شما بنویسید عکس‌هاى من لو رفته‌، خواستگارم جواب رد شنیده،خانم ب الف فلان و فلان شاید کمى بیشتر جنجالى شوید...
اسم رسانه مورد نظر را نخواهم آورد تا کمکى به نمایش بیشترتان نکنم.»
با توجه به متنی که این بازیگر منتشر کرده گویا شایعه ای که در خصوص لو رفتن عکس های خصوصی اش در فضای مجازی بوده واقعیت ندارد. اما همچنان بهاره افشاری نگفته است که اگر ماجرای عکس های خصوصی نبوده آن مزاحم با چه بهانه ای قصد اخاذی داشته است...!!!!
از همراهی و حمایت شما از این بخش خبری بی‌نهایت سپاسگذاریم.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از شایعه تا واقعیت/ ماجرای جنجالی لو رفتن عکس‌های خصوصی خانم بازیگر چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..