تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن با بهره‌گیری از همه ابزارهای تبلیغاتی به جنگ اسلام آمده است

محمد محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرقدس اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی ارکان و اساسی دارد که مهمترین آن حفظ نظام و قانون اساسی است که در ولایت‌فقیه جلوه پیدا می‌کند.

وی افزود: البته همه ما می‌دانیم که حفظ ارکان و ستون‌های نظام، هزینه‌هایی دارد که شهدا با نثار جان خود هزینه سنگینی را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت کردند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه‌های تبلیغاتی دشمن و بهره‌گیری از ابزارهای مختلف علیه ارزش‌های انقلاب، ما باید یاد و خاطره و آرمان‌های شهدا را زنده نگه ‌داریم و دِینی که نسبت به شهدا داریم، را از یاد نبرده و معترف به آن باشیم.

محمودی بیان کرد: امروزه که شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای کشورمان و در دفاع از حریم آل‌اللّه در حال نبرد و مجاهدت هستند، در واقع اینان پیش‌قراولان این نظام هستند، که جان خود را نثار می‌کنند تا دشمنان جرأت نزدیک شدن به این مرز و بوم را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دیگری توسط سربازان مدافع حرم در حال رقم خوردن است تأکید کرد: اگر این مدافعان استقلال و امنیت کشور، امروز در سوریه و عراق به جنگ با تکفیری‌ها نروند، ممکن است این جنگ‌ها به داخل مرزهای کشورمان برسد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد اظهار داشت: هوشیاری، بصیرت و بیداری مسلمانان و ایستادگی آن‌ها در برابر دشمنان اسلام و مزدوران غرب، سرانجام فرجام تلخی برای حامیان و شکست سختی برای دشمنان به دنبال دارد.

محمودی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با وحدت کلمه همواره پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و دشمنان امروز می‌دانند که رمز موفقیت این ملت روحیه عاشورایی، ولایت‌مداری و وحدت مسلمانان ایران است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما برای حفظ ارزش‌ها و دفاع از حریم و حرم اهل‌بیت به شهادت رسیدند و ان‌شاءاللّه ما هم بتوانیم با حفظ ارزش‌هایمان قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن با بهره‌گیری از همه ابزارهای تبلیغاتی به جنگ اسلام آمده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..