تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : نوشیدن قهوه عامل زیاد شدن طول عمر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرنگار مهر، حال دانشمندان آمریکایی بر این باورند که جواب این مسئله را پیدا کرده اند و آن مربوط به عملکرد کافئین است.

کافئین مانع از ورود مواد شیمیایی به خون که باعث بروز التهاب می شوند، کمک می کند. محققان دریافته اند نوشیدن قهوه و چای، از طریق کم شدن مواد شیمیایی در خون که نقطه آغازی برای بیماری قلبی است، می تواند به انسان ها کمک کند تا زندگی طولانی تری داشته باشند.

در حال حاضر محققان در دانشگاه استنفورد معتقدند ممکن است به همین دلیل باشد که نوشیدن یک قهوه یا چای برای استراحت مناسب است. کافئین، مواد تشکیل دهنده قهوه، چای و برخی از نوشابه های گازدار است که مواد شیمیایی در خون را که موجب بروز التهاب می شوند، از بین می برد.

رگ های خونی ملتهب بیش از احتمال دارد که سفت شوند و این یک عامل خطر برای بیماری قلبی است.

به گفته محققان، التهاب هم چنین نقش کلیدی در بسیاری از بیماری های دیگر دارد. آزمایش بر روی خون افرادی که کمتر مواد شیمیایی مرتبط با التهاب داشتند، نشان داد که کافئین بیش ازی در جریان خون آن ها وجود دارد. تحقیقات بیش از نشان داد که آن ها، بیش از حد انتظار، نسبت به هم سالان خود، قهوه می نوشند.

تئوبرومین، یک ماده شیمیایی موجود در شکلات است که مشخص شده آن هم اثر ضدالتهابی دارد. دیوید فورمن از موسسه ایمنی، پیوند و عفونت دانشگاه استنفورد گفت: «بیش از ۹۰ درصد از تمام بیماری های غیرمسری در دوران پیری با التهاب مزمن همراهند.»

حتما بخوانید :   سم زدایی از کبد با چای زردچوبه

او افزود: «بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مصرف کافئین با طول عمر در ارتباط است.»

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : نوشیدن قهوه عامل زیاد شدن طول عمر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..