تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش کشتی گیران خراسان شمالی در مسابقات بین المللی جام تختی

به گزارش ایرنا امیرحسین محمدی کشتی گیر آزاد خراسان شمالی در وزن 97 کیلوگرم در تیم الف ایران در این مسابقات با شکست حریف خود در فینال این مسابقات با کسب 4امتیاز و ضربه فنی حریف مقام نخست این وزن را از آن خود کرد و سهم بسزایی در قهرمانی تیم کشتی آزاد کشور داشت .
در رشته کشتی پهلوانی نیز ابراهیم ولیان درمرحله فینال این مسابقات در وزن 70کیلوگرم در تیم خراسان رضوی با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را ضربه فنی کرد وموفق به کسب مقام این اول این وزن شد .
سایر نمایندگان استان نیز در مرحله رده بندی این مسابقات حائز مقام شدند .
سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی روزهای 30 دی و اول بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس به صورت تیم به تیم برگزار شد.
در این رقابت ها 16 تیم در کشتی آزاد، 12 تیم در کشتی فرنگی و 10 تیم در کشتی پهلوانی حضور داشتند که تیم ایران الف در رشته کشتی آزاد و فرنگی و تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی جام تختی شد .
رده بندی تیم های اول تا چهارم این مسابقات به شرح زیر است:
کشتی آزاد: 1- ایران الف 2- ارمنستان 3- قزاقستان الف 4- ایران ب
کشتی فرنگی: 1- ایران الف 2- گرجستان 3- ایران ب 4- ترکیه
کشتی پهلوانی: 1- خراسان رضوی 2- روسیه 3- ایران الف 4- ارمنستان
استان 940هزار نفری خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و نام آوران وقهرمانان زیادی ازاین خطه در میادین ملی و بین المللی در رشته های مختلف کشتی برای کشور افتخار کسب کرده اند .
1744/7189خبرنگار: بتول صارمی انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش کشتی گیران خراسان شمالی در مسابقات بین المللی جام تختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..