تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین های قویترین مردان ایران در قاین خراسان جنوبی معرفی شدند

در این مرحله 6 ورزشکار در پنج آیتم الوار 450کیلویی با متراژ20متر، چهارگانه (شامل حمل چرخ عصاره به متراژ پنج متر، حمل چمدان 360کیلوگرم به متراژ پنج متر، حمل سیلندر به متراژ پنج متر و حمل آدمک روی سکو)، لیفت ماشین مرده یا گاری دستی روبه رو با بند 400کیلوگرم ، کنده رکوردی ورودی 140کیلو گرم ، گوی دو عدد 180 کیلو گرم و دو عدد 200 کیلوگرم روی سکوی 110سانتی متری به رقابت پرداختند.
رییس کمیته فنی قویترین مردان خراسان جنوبی در حاشیه برگزار این رقابت ها به خبرنگار ایرنا، گفت : پس از یک دوره رقابت فشرده محمد عزت پور از البرز به مقام قهرمانی دست یافت.
وی اظهار کرد: پیمان ماهری پور از اردبیل به مقام نایب قهرمانی رسید و علی اکبر جعفری از البرز مقام سوم را کسب کرد و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به حمید یعقوبی از خراسان جنوبی اهدا شد.
حمید یعقوبی افزود : فرامز رحمانی از قزوین ، مجید شریفی از البرز و علی نوکانی از کرمانشاه نیز مقام چهارم تا ششم این رقابت ها را از آن خود کردند.
وی اظهار کرد: در بخش تیمی، البرز عنوان اول ، قزوین دوم و همدان مقام سوم یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران را کسب کردند.
یعقوبی خاطرنشان کرد : طبق نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور 10نفر برتر قوی ترین مردان ایارن به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد .
یازدهمین دوره مسابقه قویترین مردان ایران (جایزه بزرگ ) که از 28دی ماه به میزبانی شهرستان قاینات و در سالن ورزشی سیمرغ دانشگاه پیام نور قاین آغاز شده بود ، 30 ورزشکار از 11استان کشور در وزن مثبت 105کیلوگرم شرکت کردند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
شهرستان قاینات برای دومین بار میزبان پیکارهای قویترین مردان ایران بوده است.
قاین در 100کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و به دلیل تولید با کیفیت ترین محصول زعفران جهان به پایتخت طلای سرخ مشهور است.
7218*2047*خبرنگار محمد امین زرگر-انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین های قویترین مردان ایران در قاین خراسان جنوبی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..