تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش یگان حفاظت میراث در محدوده بافت تاریخی

یگان حفاظت میراث فرهنگی در محدوده بافت‌های تاریخی حوالی ساختمان پلاسکو به حالت آماده باش درآمدند.

آماده باش یگان حفاظت میراث در محدوده بافت تاریخیبه گزارشحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی تهران؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در پی ریزش ساختمان پلاسکو گفت: حضور شهروندان در خیابان سی تیر و اطراف آن برای رسیدن به محل حادثه آتش سوز ساختمان پلاسکو موجب شد تا برای دقایقی ازدحام جمعیت به داخل موزه آبگینه نظم عمومی و فضای موزه را متشنج کند که با هوشیاری و حضور به موقع پرسنل یگان حفاظت استان ،شرایط کنترل و  شهروندان به بیرون از محوطه موزه هدایت شوند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برآورد خسارت به بناها و بافت تاریخی مجاور ساختمان پلاسکو  تا پایان امداد رسانی و بازگشایی مسیر امکان پذیر نخواهد بود اما پرسنل یگان حفاظت میراث تهران برای کنترل شرایط در محدوده بافت تاریخی و موزه های محدوده منطقه 12  در وضعیت آماده باش کامل خواهند بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش یگان حفاظت میراث در محدوده بافت تاریخی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..